вівторок, 23 січня 2007 16:34

Шафу-купе замовникам везли 2,5 місяця

Подружжя Харченків зробило ремонт у двокімнатній квартирі на проспекті Відрадному в Києві. У коридор вирішили поставити шафу-купе. Приміщення вузьке й довге — 1,5 м на 5 м, тому меблі підібрати було складно. Харченки звернулися до фірми, яка виготовляє "купешки" на замовлення.

— Співробітниця їх порадила, — розповідає 38-річна Катерина Харченко. — Так хвалила. Мовляв, і дешево, і якісно.

Офіс фірми на кінцевій зупинці швидкісного трамваю N3. На ринку є магазин "Корпусні меблі", де треба було знайти продавців-консультантів — Вадима або Віталія. 1 жовтня жінка зайшла до невеликого магазину. За письмовим столом сидів продавець. Зізнався, що працює тут перший день. Ні Вадима, ні Віталія він не знав. Але через якихось людей знайшов їхні мобільні. Катерина Миколаївна домовилася з Вадимом. 4 жовтня він приїхав на Відрадний провести заміри. Оформив замовлення на бланку магазину, обговорив із подружжям матеріали, колір, розміри шафи. Сума покупки становила 3950 грн. Майстер попросив 300 грн авансу. Обіцяв привезти шафу через 21 робочий день. Харченки пригостили хлопця вечерею і провели нач маршрутку.

— Місяць нам ніхто не дзвонив, — розповідає Данило Харченко, 41 рік. — Тоді ми почали їм дзвонити. Але ні в магазині, ні на мобільному, ні на їхньому складі у Василькові, про який розповідав Вадим, ніхто не відповідав. Зв"язалися з ними наприкінці листопада. Хлопець сказав: "Вибачте, на складі вирубилося світло, і вашу шафу-купе ніхто ще не починав". Ми їм погрожували судом, інспекторами Солом"янського району та юристами.

Єдине "але" — у Харченків не було договору. За затримку фірма компенсувала 124 грн (3% від загальної вартості замовлення). Якби договір був, із підприємства можна було б стягнути три відсотки від вартості послуги за кожен прострочений день!

А світла на складі "не було" аж до початку грудня. У середині місяця шафу все-таки привезли.

— Приїхало два бовдури, — із запалом починає чоловік. — Від них тхнуло брудними носками, потом та горілкою. Занесли всі частини меблів у коридор. Стали бити обклеєні новими шпалерами стіни. Але неправильно заміряли вішалку для верхнього одягу. Почали виймати забиті гвіздки. Навіть по схемі не тямили, як скласти шафу. Ми з дружиною весь день їм допомагали. Під вечір з"ясувалося, що не вистачає трьох частин — полички для головних уборів та двох задніх фанер. Двері замовляли бежеві, а вони поставили білі... Словом, шафа настільки бракована, що нам досі шкода грошей.

Зараз ви читаєте новину «Шафу-купе замовникам везли 2,5 місяця». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути