Киянка Ірина Калиніченко написала листа до редакції. Пані Ірина пише: "У номері N83 від 18 травня на шпальті "Дім" було надруковано замітку "Найдешевше відремонтувати наш прилад". Мені це видається перебільшенням.
Ми з чоловіком 1995 року купили трикамерний "Норд". Коли він зламався (не відключався мотор), майстри не могли відремонтувати. Міняли то одну деталь, то іншу і все марно. З"ясувалося: десь витікає фреон. Тоді кожного разу, коли холодильник розморожували, доводилося викликати спеціаліста. Ми почали розморожувати "Норд" раз на півроку — щоб було не так накладно. А мамин двокамерний "Норд" простояв кілька років без діла і теж "помер", так і не відпрацювавши гроші, які за нього заплатили".
— Завод постійно працює над удосконаленням техніки, — пояснює Олександр Волощенко, 40 років, головний конструктор Українського науково-дослідницького інституту побутового машинобудування. — Нині використовують європейські комплектуючі з Італії, Німеччини, Угорщини. Сучасні компресори споживають менше електроенергії та роблять холодильник стійким до перепадів напруги.
— Раніше через неполадки ми мали до трьох тисяч виїздів на місяць по Україні, — пояснює Костянтин Жесік, заступник директора АО "Норд". — Тепер їх утричі менше — близько тисячі.
Каже, навіть доводиться скорочувати штат майстрів.
48-річний Віталій Слесарчук упродовж 27 років ремонтує холодильники у столичній майстерні на вул. Якіра. На його думку, нинішні "Норди" нічим не гірші за імпортні. Частина деталей — фірмові. Інші — вітчизняні, але зроблені за передовими технологіями. Віталій Леонідович пояснює: у покупців спрацьовує стереотип: імпортне — найкраще. А дешеве (наші холодильники дешевші за імпортні) — значить погане. Однак довговічність "Норда", як і будь-якого іншого приладу, залежить від умов експлуатації — сонце, сирість.
Коментарі