На ринку зимових шин для легкових авто з"явилися цікаві новинки. Нову модифікацію пропонує іменита шведська фірма "Гіслейвд" (Gislaved). Її шини "Норд Фрост 5" з"явилися у продажу кілька тижнів тому. Віднедавна продають новинку від фірми "Гуд Єар" (Good Year) — зимові колеса моделі "Ультра Гріп Перформенс".
Продавці цих шин попереджають: на дорогах України вони ще не перевірені. Але досвідчених водіїв не потрібно переконувати, що гума шведського й фінського виробництва гарантує добре зчеплення на засніженому асфальті та надійність під час ожеледі. Нову, п"яту модель "Гіслейвда" найбільш ходового розміру (185/60 14-го радіуса) можна відшукати на ринках за $100. Ціна виробів від "Гуд Єар" приблизно така ж.
В останні тижні деякі моделі зимової гуми подорожчали на $10–20. Як завжди, найбільше заплатили ті, хто відкладав "перевзування" авто до останнього. Але найприкрішою несподіванкою початок зими став для власників нової марки авто "Сузукі Гранд Вітара". Зимова шина для "паркетного" позашляховика, якому треба колеса 17-го радіуса, раптом стала дефіцитом. Відчувши це, продавці почали накручувати ціни. За тиждень вартість колеса для авто цієї марки підскочила зі $170 до $260. Тепер на "перевзування" "Гранд Вітари" власники викладуть не менше $1000.
— Цього року більше водіїв заздалегідь купують зимові шини. Напевне, щоб не переплачувати взимку. Уже декілька років поспіль користуються попитом фінська фірма "Нокіан". Їхні шини ставлять і власники представницьких авто, і середніх та компактних машин, — пояснює "ГПУ" торговець шинами Вадим Бацалай, 30 років.
Менше за шини заплатить той, хто має знайомства. Наприклад, столичним водіям через знайомих менеджерів удається купити нові "Нокіан" за $60 — товар беруть зі складів, оминаючи авторинки й магазини. У супермаркетах такі шини щонайменше на третину дорожчі.
Економні водії віддають перевагу російській гумі "Амтел-НордМастер" (орієнтовна ціна — від $40 до $60). Ці шини хороші й надійні, кажуть водії, але надто "голосні" на асфальті. Приблизно стільки ж ($40) коштують зимові шини білоцерківської "Росави".
Коментарі