Тепер, у час стрімкого прогресу технологій виробництва і тісної конкуренції, головним критерієм для споживача залишається якість.
— Якщо у пересічного покупця запитати, яке згущене молоко він хотів би купувати, то можна почути багато цікавого і про смакові показники, і про ступінь густини, а також про колір, форму й обсяг упаковки, — каже директор з маркетингу ТОВ "Торговий Дім "Статус-Трейд" Ірина Терещук. — Але наприкінці він обов"язково нарече на те, що сьогодні на полицях магазинів украй рідко трапляється дійсно якісне згущене молоко. Та і ситуація з можливістю вибору у торгових точках не дуже тішить око. У більшості крамниць, мабуть, через монополістичні нюанси, представлений один і той самий небагатий асортимент із трьох-чотирьох виробників. При цьому продукцію як мінімум одного з них споживач, навчений гірким досвідом, зарікся не купувати ніколи.
Проте дійсно якісне згущене молоко, "таке як було за радянських часів", переконує Ірина, існує. Його пропонує своїм покупцям "Торговий Дім "Статус-Трейд". Компанія є ексклюзивним представником двох найбільших в Україні підприємств із виготовлення згущеного молока — "Бахмачконсервмолоко" і "Городокконсервмолоко". Близько 60 років вони тримають марку виробника якісного солодкого продукту. Крім внутрішнього ринку, продукцію молочно-консервних комбінатів постачають у Грузію, Ізраїль, Молдову, Казахстан, Таджикистан, Узбекистан, Киргизстан, Азербайджан, Об"єднані Арабські Емірати.
— Той, хто дійсно любить згущене молоко вже багато років, пригадає, що продукцію обох заводів високо цінували у радянські часи. Причому в межах всього Союзу, — говорить Терещук. — У сенсі класичних технологій і скрупульозного ставлення до якості нічого не змінилося на підприємствах і дотепер. Із конвеєрів сходить та сама високоякісна смачна продукція. Сьогодні, як і тоді, придбавши хоч раз згущене молоко цих заводів, потім споживач купує його постійно. Адже кращої реклами, аніж власні позитивні відчуття, для нього поки що ніхто не придумав.
Сировина на заводи надходить з найбільш екологічно чистих регіонів. Контроль якості ведуть на всіх рівнях виробництва продукції — від моменту відбору молока до етапу розфасування готової продукції.
— Сьогодні компанія змінила хіба що ставлення до покупця. Воно стало більш чуйним, — переконує Ірина Терещук. — Розуміючи складність ведення бізнесу в умовах зростаючої конкуренції, ми підтримуємо тісний взаємозв"язок із споживачами своєї продукції, швидко та ефективно реагує на їхню думку, щоб не розчарувати, а навпаки — залучити їх до тривалої і надійної співпраці. Тому компанія регулярно проводить дослідження споживчої думки. І якщо за їх результатами покупець дійсно бажає певних істотних змін в якості або оформленні продукції, організація оперативно реагує і підлаштовується під нього. Робота за принципом: "Ось наша продукція! Не подобається — не беріть!" — не наш метод. Ми працюємо для споживача. І якщо в магазинах на прилавках немає справді якісного згущеного молока, наприклад, того ж Бахмача або Городка, знайте, ви маєте право вимагати якість, адже ви за неї сплачуєте свої кошти. І не сумнівайтеся: після декількох подібних вимог, крамниця неодмінно замовить це згущене молоко. А замовивши раз, почне робити це постійно, адже хороший товар на полицях не залежується.
ТОВ "Торговий Дім "Статус-Трейд", м. Черкаси, просп. Хіміків, 3, тел. (0472) 66 64 07,
факс (0472) 65 14 88. www.sguschenka.com.ua
Коментарі