субота, 27 жовтня 2018 13:42

Школяр створив пристрій для моніторингу якості повітря

Автор: umoloda
   Третє місце здобув учень Маріупольського технічного ліцею Артем Агванян. Його робота — інтерактивна система моніторингу якості повітря на базі контролера NodeMCU.
Третє місце здобув учень Маріупольського технічного ліцею Артем Агванян. Його робота — інтерактивна система моніторингу якості повітря на базі контролера NodeMCU.

Український школяр створив пристрій моніторингу якості повітря

Десятикласник Маріупольського технічного ліцею Артем Агванян здобув срібну медаль на Міжнародному конкурсу наукових проектів у Стамбулі. Створив систему моніторингу якості повітря.

Пристрій Breathum реагує на летючі органічні сполуки, які шкідливі для людського організму. Апарат точково аналізує стан повітря.

"Контролер - макетна плата, яка продається в магазині. До неї написав програмний код. Потім плату слід підключити до акумулятора і мережі Wi-Fi . Свідчення з датчиків виводяться на екран монітора - на спеціально створений сайт - у вигляді графіків. На графіках є безпеки: безбарвна - безпечна, жовта - в повітрі є небезпечні домішки, червона - гранично допустимі концентрації сполук у повітрі перевищені. Усі дані можна дивитися Web-додатку. Прилад дає людям можливість самостійно вимірювати якість повітря біля будинку або на своєму робочому місці", - розповідає школяр.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Брелок зберігає майже тисячу паролів одночасно

Програмне забезпечення приладу дозволяє скласти карту забруднення з прив'язкою до місцевості. Собівартість пристрою $10. Школяр працював над ним 6 місяців.

17-річний Валентин Фречка із села Сокирниця Хустського району на Закарпатті здобув золоту медаль на Міжнародній олімпіаді геніїв у США. Відкрив технологію створення паперу з опалого листя.

Зараз ви читаєте новину «Школяр створив пристрій для моніторингу якості повітря». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 4069
Голосування Чи варто із дітьми вчити уроки?
  • У жодному разі не треба
  • Завжди потрібно
  • Треба до 5 класу
  • Потрібно, якщо дитина заробила погану оцінку
  • Слід тільки перевіряти виконане завдання
  • Треба, якщо про це благатиме дитина
Переглянути