Музична платформа Spotify тестує новий переглядач вертикальних коротких відео.
Поки тривалість роликів обмежується 30 секундами, а механізм роботи нагадує TikTok. Про це інформує видання Music Ally.
Spotify вперше представила відео на платформі минулого року як спосіб для артистів спілкуватися з шанувальниками та просувати свою музику.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Які параметри Telegram варто увімкнути, щоб забезпечити максимальну приватність
Весь цей час платформа показувала відео лише в профілях виконавців і на сторінках альбомів. Утім тепер, схоже, ролики будуть ще більш поширеними на платформі.
Зокрема, було помічено тестові списки відтворення Pop Drive, у яких можна дивитися та гортати короткі вертикальні відео від виконавців.
![Музична платформа Spotify тестує новий переглядач вертикальних коротких відео](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/1180/1180142_1_w_590.jpg?v=0)
Генеральний директор Spotify Даніель Ек натякав на таке розширення минулого місяця під час розмови про прибутки.
Він казав, що "музичні кліпи побачать в більшому масштабі". Коли оновлення буде розгорнуто для всіх користувачів, наразі невідомо.
Telegram отримав велике квітневе оновлення під номером 10.12.
Більша частина фішок буде корисною для адміністраторів груп, але і звичайні користувачі без цікавих нововведень не залишилися.
Загалом, месенджер став ще ближчим до соцмережі - наприклад, можна вказати в профілі день народження і посилання на свій канал, транслювати геопозицію безстроково, побачити фото під час пересилання повідомлень і багато іншого.
Коментарі