Нове дослідження виявило, що в мозку немає гендерних відмінностей, коли йде мова про сприйняття математики.
Науковці показували 104 дітям різної статі віком від 3 до 10 років відео за основними математичним темам та вивчили результати МРТ-сканування їхнього мозку під час цього заняття. Суттєвих відмінностей між активністю мозку дослідники не помітили, повідомляє Scince Alert.
Також не було статистичної різниці між зацікавленістю дітей у математичних темах.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В МОН розповіли про основні зміни в реформах освіти
"Наука не збігається з народними віруваннями. Ми бачимо, що дитячий мозок функціонує однаково незалежно від статі, тому, сподіваюся, ми зможемо змінити очікування від того, чого діти можуть досягти в математиці", - говорить нейробіологиня Джессіка Кантлон з Університету Карнегі-Меллона.
Вчені використовували математичний тест для оцінки 97 дітей різної статі у віці від 3 до 8 років. Розбіжностей в здібностях між дівчатками та хлопчиками до математики та зрілості мозку - не виявили.
"Справа не лише в тому, що хлопчики і дівчатка використовують одну і ту саму "математичну мережу" мозку однаково, але і в тому, що схожість була очевидно в ньому усьому", - сказала психологиня Алісса Керсі із Чиказького університету.
Цьогоріч 17% учнів не змогли скласти ЗНО з математики.
Коментарі