У вівторок лоукостер Ryanair припинив продавати квитки з Харкова і Херссона.
Згодом це низка авіакомпаній заявили, що не літатимуть в Україну. Справа в тому, що страхові компанії вважають ризики польотів в нашому небі настільки високими через імовірну агресію Росії, що відмовляються страхувати такі рейси. Зважаючи на те, що багато літаків лоукостерів знаходяться в лізингу, їхні власники в Європі вимагають вивести своє майно на територію ЄС. Крім того, інформація про скасування страховок також може бути елементом інформаційного тиску. Небо над Україною залишається відкритим. Мінінфраструктури пише, що 29 іноземних авіакомпаній виконують польоти у 34 країни. У деяких перевізників виникають труднощі, пов'язані з коливаннями на ринку страхування. Зі свого боку держава готова підтримати авіаційну галузь і надати додаткові фінансові гарантії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як реагують учасники ринку на блокаду литовського палива
Французи будуватимуть нам електровози
Локомотиви для Укрзалізниці будуватиме французька Alstom. Проєкт угоди вартістю 1 млрд євро дає надію оновити вітчизняний склад, що зношений на 90%. Проте, є одне "але": контракт ще не підписано і дату, коли сучасні електровози поїдуть нашими коліями, ніхто назвати не може.
Відкритий ринок для Туреччини
Виробники олії занепокоєні умовами угоди про зону вільної торгівлі з Туреччиною. Скаржаться, що безмитна експортна квота на 50 тис. т насіння соняшника залишить без роботи кілька вітчизняних переробних підприємств. Адже сировини, попри високі врожаї, бракує.
Також Gazeta.ua писала цього тижня, що:
• Україна майже вдвічі скоротила споживання газу на початку лютого
• Оголошено про плани програми "Велике будівництво" на 2022 рік
• За місяць бюджет отримав на 10 млрд грн більше плану. Куди підуть ці гроші?
• Сільських підприємців звільнили від обов'язкових РРО.
Коментарі