понеділок, 04 червня 2012 07:30

"Термін придатності закінчився два дні тому"

Автор: Фото: Захар Колісніченко
  Скарга на неправильне маркування і завищену ціну дитячих шкарпеток у книзі скарг магазину ”Сільпо” у Черкасах. У відповідь керівництво магазину вибачилось
Скарга на неправильне маркування і завищену ціну дитячих шкарпеток у книзі скарг магазину ”Сільпо” у Черкасах. У відповідь керівництво магазину вибачилось

— Недавно у магазині вибирала напівфабрикати. Передивлялася дати та побачила добре прострочені пельмені. Кажу продавщиці: "У вас пельмені прострочені лежать". А вона мені: "Ну, і шо, я зараз повинна все покинуть та прибрать їх звідти?". Через кілька днів заходжу, ті пельмені там так і лежать, — розповідає черкаска Олена, 37 років.

У неділю йдемо продуктовими магазинами. У м'ясному відділі "Абсолюта" на вул. Рябоконя у холодильнику лежать прострочені курячі філе та стегна. Кінцевий термін споживання — 1 травня. Старший продавець Світлана важить три стегенця. Платимо 13,85 грн. Чек не дають.

За 5 хв. повертаємося до магазину.

— Ми от щойно купували у вас м'ясо, а виявилося, в нього минув термін придатності. Хочемо забрати гроші, — звертаємося до Світлани.

— Воно не прострочене. Термін реалізації — 30 діб. Це єслі охлаждьонка, то один день. А в заморозці, от плюс 3 до мінус 24, то 30 діб. Поняли? Осьо візьміть друге.

Відмовляємося, забираємо гроші і йдемо до "Куточка покупця", беремо книгу скарг. Там лише схвальні відгуки.

У "Сільпо" на вул. Добровольського знаходимо ковбаски "Мюнхенські", в яких термін придатності збіг дві доби тому. Купуємо за 9,82 грн. Згодом повертаємося і просимо в охоронця повернути товар.

— На якій касі купували?— запитує. З чеком та ковбасками йде до каси і віддає касирці. Та повертає гроші. Товар кладе під прилавок.

Просимо книгу скарг. Охоронець кличе адміністратора. Інший приносить книгу скарг, дає ручку. Книга до половини заповнена. На кожне зауваження — вибачення, подяка керівництва і коротке пояснення. Залишаємо запис: "Просимо ретельніше перевіряти кінцевий термін реалізації продукції в ковбасному відділі. Сосиски, які ми придбали, мали пошкоджену упаковку з волосиною всередині, а термін придатності закінчився два дні тому". За хвилину з'являється адміністратор Тетяна Білан:

— Розкажіть, яка скарга, які проблєми. Де ці сосіски?

— На касі їх забрали і сказали, що повернуть у відділ. Їх знову покладуть на прилавок?

— Нєт, канєшно. Ще й накажуть завотдєлом. У нас із цим дуже строго.

О 12.20 заходимо в супермаркет "Новус" на вул. Шевченка, 399/1. Знаходимо молочні сосиски "Глобино" прострочені на добу. Також беремо хліб, що треба було вжити дві доби тому. За все платимо 18,98 грн.

— Тільки старший касир може зробити відміну, але вона на обіді. Доведеться почекати хвилин 20, — каже охоронець Фелікс Матвієнко.

Беремо книгу скарг. Там 16 заяв, остання за 17 травня цього року. За 3 хв. підходить старший касир Ольга Бачинська, швидко забирає товар. Приносить гроші.

— А яка реакція буде?

— Зазвичай, карають — штрафи, буває таке, що увольняють. Наказують того, хто отвічає за дану продукцію. Прострочений товар здається на возврат або утилізується, як скаже поставщик, — говорить.

У вівторок увечері знову йдемо по тих самих магазинах. Зіпсованих продуктів немає. На нашу скаргу у книзі скарг "Сільпо" лишили відповідь: "Шановні покупці. Просимо вибачення за незручності. Постачальнику буде повідомлено про неякісну продукцію".

Зараз ви читаєте новину «"Термін придатності закінчився два дні тому"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути