
— Недавно у магазині вибирала напівфабрикати. Передивлялася дати та побачила добре прострочені пельмені. Кажу продавщиці: "У вас пельмені прострочені лежать". А вона мені: "Ну, і шо, я зараз повинна все покинуть та прибрать їх звідти?". Через кілька днів заходжу, ті пельмені там так і лежать, — розповідає черкаска Олена, 37 років.
У неділю йдемо продуктовими магазинами. У м'ясному відділі "Абсолюта" на вул. Рябоконя у холодильнику лежать прострочені курячі філе та стегна. Кінцевий термін споживання — 1 травня. Старший продавець Світлана важить три стегенця. Платимо 13,85 грн. Чек не дають.
За 5 хв. повертаємося до магазину.
— Ми от щойно купували у вас м'ясо, а виявилося, в нього минув термін придатності. Хочемо забрати гроші, — звертаємося до Світлани.
— Воно не прострочене. Термін реалізації — 30 діб. Це єслі охлаждьонка, то один день. А в заморозці, от плюс 3 до мінус 24, то 30 діб. Поняли? Осьо візьміть друге.
Відмовляємося, забираємо гроші і йдемо до "Куточка покупця", беремо книгу скарг. Там лише схвальні відгуки.
У "Сільпо" на вул. Добровольського знаходимо ковбаски "Мюнхенські", в яких термін придатності збіг дві доби тому. Купуємо за 9,82 грн. Згодом повертаємося і просимо в охоронця повернути товар.
— На якій касі купували?— запитує. З чеком та ковбасками йде до каси і віддає касирці. Та повертає гроші. Товар кладе під прилавок.
Просимо книгу скарг. Охоронець кличе адміністратора. Інший приносить книгу скарг, дає ручку. Книга до половини заповнена. На кожне зауваження — вибачення, подяка керівництва і коротке пояснення. Залишаємо запис: "Просимо ретельніше перевіряти кінцевий термін реалізації продукції в ковбасному відділі. Сосиски, які ми придбали, мали пошкоджену упаковку з волосиною всередині, а термін придатності закінчився два дні тому". За хвилину з'являється адміністратор Тетяна Білан:
— Розкажіть, яка скарга, які проблєми. Де ці сосіски?
— На касі їх забрали і сказали, що повернуть у відділ. Їх знову покладуть на прилавок?
— Нєт, канєшно. Ще й накажуть завотдєлом. У нас із цим дуже строго.
О 12.20 заходимо в супермаркет "Новус" на вул. Шевченка, 399/1. Знаходимо молочні сосиски "Глобино" прострочені на добу. Також беремо хліб, що треба було вжити дві доби тому. За все платимо 18,98 грн.
— Тільки старший касир може зробити відміну, але вона на обіді. Доведеться почекати хвилин 20, — каже охоронець Фелікс Матвієнко.
Беремо книгу скарг. Там 16 заяв, остання за 17 травня цього року. За 3 хв. підходить старший касир Ольга Бачинська, швидко забирає товар. Приносить гроші.
— А яка реакція буде?
— Зазвичай, карають — штрафи, буває таке, що увольняють. Наказують того, хто отвічає за дану продукцію. Прострочений товар здається на возврат або утилізується, як скаже поставщик, — говорить.
У вівторок увечері знову йдемо по тих самих магазинах. Зіпсованих продуктів немає. На нашу скаргу у книзі скарг "Сільпо" лишили відповідь: "Шановні покупці. Просимо вибачення за незручності. Постачальнику буде повідомлено про неякісну продукцію".
Коментарі