"Знайомі розповідали, що у "Вареничній" на вулиці Леніна до клієнтів викликали наряд міліції у бронежилетах та ще й з автоматами. Бо ті ніби-то не хотіли платити 5 гривень за узвар, в якому було півсклянки сухофруктів. Чи є норми, що визначали б скільки чого має бути в склянці узвару?"
Запитує Марина Федоренко, 34 роки, з Черкас
Відповідає інженер "Черкасистандартметрології" 60-річна Ніна Сидоренко:
— У склянці узвару має бути чверть сухофруктів. Решта — компот. Якщо було півсклянки, то це вже неправильно. Але це норми загальноприйнятого збірника національних кулінарних страв. Приватні заклади можуть розробити свою технологічну картку приготування і внести будь-які компоненти та норми.
В обласному управлінні у справах захисту прав споживачів кажуть, що страву невдоволеному клієнту мали замінити або довести, що не порушили норми.
— Залагодити конфлікт мав директор чи адміністратор, або шеф-кухар закладу, — пояснює головний спеціаліст 51-річна Галина Нечипоренко. — Довести людині, що принесли саме те, що вона замовила. Показати технологічну картку, чого і скільки кладуть в узвар. Клієнт має право написати у книзі відгуків скаргу. Залишити там свої координати. За правилами, протягом тижня йому письмово нададуть відповідь. Якщо заклад це проігнорує, то можна звернутися до нас. Наші працівники проведуть перевірку.














Коментарі