До 2 грн вимагають підвищити тариф на проїзд у міському транспорті черкаські автоперевізники. Міськвиконком погоджується на 1,75 грн. Остаточне рішення має ухвалити облдержадміністрація.
— Перевізники скаржаться, що з червня вартість пального зросла вдвічі, постійно дорожчають запчастини, збільшується мінімальна зарплата, — каже 32-річний Павло Карась, начальник департаменту економічної політики черкаського міськвиконкому. — Підприємець Петро Копієвський взагалі хоче продати свій бізнес. Його підприємство має 48 тисяч гривень збитків. Держава не платить за перевезення пільговиків.
Востаннє вартість проїзду змінювали восени 2007-го. Відтоді в райцентрах області діяв тариф 1,50 грн.
— 25 копійок нас не врятують, — скаржиться 57-річний Віталій Накоп"юк, начальник Тальнівського автопідприємства. — Щоб їздили автобуси, треба 2 гривні. Якщо держава вводить обмеження на тарифи, то нехай і пальне нам продає за фіксованими цінами.
Підприємство обслуговує в місті шість маршрутів. За останній рік перевезло удвічі менше пасажирів.
— Раніше люди на роботу їздили, а тепер зупинилися промислові підприємства: щебеневий завод, цукро- і маслозаводи, — каже Віталій Іванович. — Якщо така ціна збережеться, зупинимося зовсім.
У Христинівці, Маньківці, Катеринополі, Лисянці, Чорнобаї та Драбові пасажирів возять таксисти. Міський транспорт зник у середині 1990-х.
Коментарі