Ексклюзиви
Середа, 25 червня 2008 18:28

Стару машину автосалон поміняє на нову із доплатою

Автор: фото: Наталя ЧУБЕНКО
  Менеджер столичного автоцентру ”Голосіївський” Юлія Толочко оглядає салон ”ніссана”. Клієнт хоче поміняти його на нову модель
Менеджер столичного автоцентру ”Голосіївський” Юлія Толочко оглядає салон ”ніссана”. Клієнт хоче поміняти його на нову модель

Киянка Наталя Петропавлівська, 27 років, три роки проїздила на легковику "Пежо-307". Брала його в автосалоні. Цього року вирішила пересісти на "Ніссан Ноут".

— Машину треба міняти що три роки, — вважає жінка. — До того ж я чекаю на дитину. Потрібен просторіший салон. Вибрала модель, де можна було б встановлювати дитяче кріселко на задньому сидінні.

Продавати старе авто для Наталі — завеликий клопіт.

— В автосалоні розповіли, що можуть викупити в мене "пежо" в рахунок оплати нової машини, — веде далі.

Її автівку відразу оцінили в $15,5 тис. А вартість нового "Пежо-307" — $24,2 тис. Щоб купити "Ніссан Ноут", жінка доплатила ще 8 тис.

Стару машину на нову обмінюють у більшості автосалонів — офіційних імпортерів. Послуга називається "трейд-ін". Спеціалісти оглядають автомобіль, діагностують технічний стан. Потім визначають вартість.

— Процедура обміну вживаного авто на новий триває близько години, — каже 42-річний Олександр Соснов, фахівець із "трейд-іну" автосалону "Голосіївський", що на столичній вул. Героїв Оборони. — Це за умови, якщо нова машина в той момент є на складі.

Жодних комісій за "трейд-ін" автосалон не бере, запевняє Соснов.

Популярні моделі нових авто треба замовляти наперед. Тоді доведеться внести 5 тис. грн передоплати і чекати на доставку. Приміром, Наталі Петропавлівський обраний "Ніссан Ноут" привезли за півтора місяця. Тому вона домовилась із автосалоном, що після оцінки ще поїздить на старій машині зо два тижні. Її "Пежо-307" продали за кілька днів після здачі.

Житель столичного масиву Академмістечко Іван Борисюк, 40 років, через "трейд-ін" здав "Рено Симбол":

— Я ним уклепався в бік іншої машини. Ремонтував зо півроку, а потім вирішив поміняти на інший автомобіль.

Автосалони охоче викуповують легковики "деу", "шевроле" й "лади"

Іван купив "рено" 2003 року за $9,6 тис. з рук. Перед тим машина вже поїздила три роки. Після аварії чоловік витратив на ремонт $3,5 тис.

— На базарі можна було б продати за вісім тисяч "зелених", але там мороки багато, — каже Іван Борисюк. — Можна місяць простояти або й більше. А в мене робота.

В салоні "Маяк авто", що на Московському просп. у Києві, за битий "рено" запропонували $6 тис. Чоловік погодився:

— Усе одно видно, що машину фарбували. На техогляді корпус перевірили товщиноміром.

Банки приймають старе авто, яке здають через "трейд-ін", замість першого внеску для кредитування нової автівки.

— Я міняв свою "Ніссан Прімера" на новий "Ніссан Ікстрейл", — розповідає Сергій Шахов, 45 років. — Я завіз машину в автосалон. Там оформили документи на кредит, одразу перерахували гроші за моє старе авто у банк. За день чи два упоралися.

Через "трейд-ін" можна продати автівку будь-якої марки. Головне, щоб пробіг був не більш як 200 тис. км.

— Неохоче беремо уживані "мерседеси", "вольво", джипи або "ровери", — пояснює Олександр Соснов. — Автомобілі дорогі, як кажуть — на покупця, тому продаються довше, ніж малолітражки. На базарі та в об"явах такі оцінюють у 50 тисяч доларів, але через "трейд-ін" власникові машини запропонують, скажімо, 35 тисяч.

Автосалони охоче викуповують популярні в Україні легковики "деу", "шевроле" й "лади". Можна здати й розбиту в аварії машину.

Биті машини беруть із фотографіями події та висновком ДАІ. Салон перепродує їх на запчастини або здає авто в ремонт. Тому на аварійні автівки мають невелику ціну.

Зараз ви читаєте новину «Стару машину автосалон поміняє на нову із доплатою». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода