Ганс Ґюнтер Зах, колекціонер дорогих ретро-лімузинів, вирішив продати "Роллс-Ройс Фантом II Континенталь". Початкова ціна — 5 млн євро. Проте на аукціоні вона зросте вдвічі, вважають знавці.
Усього у світі є 230 "фантомів". Їх виготовляли з 1923 до 1938 року. На аукціонах нині продають від 1,5 млн євро. Ганс Ґюнтер Зах зібрав 23 "Роллс-Ройси", три "Бентлі" та ще кілька ретроавтівок. Тримає їх у власному музеї в німецькому місті Мюльхайм на Майні.
— Цей "Роллс-Ройс" унікальний, — запевняє колекціонер. — Його виготовили 1934 року на замовлення його величності Такоба Сахеба Бахадура, правителя Індії. Махараджа дав назву машині — "Зірка Індії". Так названий і найбільший у світі сапфір вагою 563 карати. Тому корпус та інтер"єр помаранчеві, кольору рідкісного жовтого сапфіру. Крила посріблені, капот із полірованого алюмінію. Спереду 14 фар. Кабріолет уміщує шість пасажирів і водія. Такий дизайн розробили для махараджі.
1965 року машину викупив британський колекціонер. 1988-го продав німцю Заху. "Зірка Індії" двічі брала участь у святкуванні ювілеїв королеви Єлизавети ІІ у Віндзорському замку — на 50-річчя та 75-річчя.
Американці вважають, що ретроавто — добрий засіб вкладення грошей. Попит на старі, виготовлені вручну автівки, зростає. У травні 2009-го кабріолет "Феррарі 250 Тесла Росса", виготовлений у 1957 році, продали за $12 млн. Є 22 авто такої моделі.
"Зірку Індії", виготовлену в єдиному екземплярі, можна продати дорожче. Не менше як за $14 млн, або 10 млн євро, упевнений Ганс Ґюнтер Зах. Авто продаватимуть з аукціону 15 вересня.
Машина на ходу. За 75 років пройшла 30 тис. км. Брала участь у автоперегонах Європою. Капітальний ремонт кузова робили 1970-го. А також після загоряння обладнання — 2002 року. Двигун об"ємом 7,7 л на 12 циліндрів не постраждав.
Коментарі