середа, 13 серпня 2008 17:54

Повнопривідний пікап "Даді-Бліз" бере тонну багажу

Китайська компанія "даді" випускає пікапи "бліз". У столичних автосалонах базова ціна — 72,9 тис. грн.

Під капотом — двигун китайського виробництва. Його складають із японських комплектуючих. На тест-драйв автосалон "Даді" пропонує взяти авто з бензиновим двигуном "Мітцубісі".

— Машину щойно привезли, тому всі лічильники та покажчики вимкнені, — пояснює помічник керівника відділу продажу Сергій Бендюг, 22 роки. — Раджу поїхати в ліс на випробовування, наприклад до житломасиву Новобіличі. Там є складні дороги.

"Бліз" — це позашляховик із приводом на всі колеса. Перемикати задній привід на повний  треба вручну. Для цього в салоні є спеціальний важіль біля коробки передач.

— Такий пікап купують дрібні підприємці та селяни, — веде далі розмову Бендюг. — На "блізі" можна й худобу перевезти.

Відкритий багажник уміщає 1000 кг. Автомобіль понад 5 м завдовжки та 1,7 м завширшки.

— Радіус розвороту великий — 12 метрів, але це виправдано, — каже Бендюг. — Це ж міні-грузовик.

За кермо сідає киянин Сергій Нагрузов, 24 роки.

— Гарний салон, але сидіння не дуже зручні, — ділиться враженнями.

Поправляє під себе кермо, налаштовує дзеркала.

— Огляд дзеркал чудовий. Усе на автоматиці, — коментує Сергій. — На дзеркалі світиться людинка — хтось не зачинив двері.

Китайський позашляховик невибагливий до пального. Можна заливати і 95-й бензин, і 92-й

Але щоб замок спрацював, треба добре грюкнути.

У лісі, що на околиці столиці, за Новобіличами, піщана ґрунтова дорога з великими ямами.

— По ґрунтовці добре йде, — каже Нагрузов. — Не буксує навіть на задньому приводі. Я часто їжджу на різних машинах. Цей "бліз" досить жорсткий. Але за рахунок своєї величини здається надійним.

Під час руху двигун машини шумить.

— Хотілося б, щоб тут був підлікотник, бо нікуди подіти праву руку, — продовжує водій. — А ще незвично розміщений клаксон — не на середині руля, а по боках. Треба натискати пальцями.

Нагрузову подобається, що в базовому комплекті є кондиціонер, трос і вогнегасник. Магнітола JVC KD-G 128 читає МР3-диски.

Однак кузов пікапа не оцинкований. Такий може почати гнити через півтора року, вважає Нагрузов.

— Ми даємо гарантію 50 тисяч пробігу або один рік, — каже консультант салону. — Плануємо збільшити гарантію. Я і собі хотів би купити такий джип.

Кореспондент "ГПУ" вирішила теж випробувати позашляховик. Сидіння регулюються, як і кермо. Коробка передач задалеко, тому перемикати важіль незручно. Рухається він туго, як і педалі газу та щеплення.

Продавець запевняє, що із часом усе працюватиме м"якше.

Китайський позашляховик невибагливий до пального. Можна заливати і 95-й бензин, і 92-й. На 100 км у змішаному циклі йде близько 10 л.

"Даді-Бліз", укомплектований двигуном "Ісузу", працює на дизпальному. Ця модель коштує майже 100 тис. грн.

Три позитивні та негативні якості автомобіля "Даді-Бліз"

+
1. великі дзеркала заднього виду
2. електропідіймачі скла
3. кондиціонер і магнітола входять у базову ціну   

1. погана шумоізоляція
2. неоцинкований кузов
3. незручні сидіння

Зараз ви читаєте новину «Повнопривідний пікап "Даді-Бліз" бере тонну багажу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути