вівторок, 12 вересня 2017 06:26

"Підношу долоню до багажника — й він відчиняється"
3

Авто в повній комплектації оснащене датчиком води і світла. При перших краплях дощу вмикаються двірники, з настанням темряви — фари й ліхтарі
Фото: Володимир МУКАН
Салон автомобіля обтягнутий шкірою світлого кольору. Мультимедійний центр має навігаційну систему. До нього надходить зображення із чотирьох камер

Нове покоління японських позашляховиків "Ніссан Х-трейл" продають у автосалонах із минулого року. У найдешевшій комплектації коштує 543 210 грн.

— На відміну від попереднього покоління, новинка має більш плавні лінії, дизайн перегукується із меншим за класом "Кашкаєм", — говорить 34-річний Володимир Іванов із компанії "Ніссан". Пропонує на тест-драйв автомобіль у повній комплектації з дизельним 1,6-літровим двигуном і переднім приводом. Такий коштує 869 610 грн.

Кліренс автомобіля — 21 см. Цього достатньо, щоб виїжджати на високі бордюри та їхати крутими схилами. Колеса на легкосплавних дисках. Бампер знизу оздоблений стійким до подряпин чорним і сірим пластиком. У фари з лінзами вбудовані світлодіодні ходові вогні у формі бумерангів. Оснащені омивачем. У центрі емблеми на решітці радіатора — камера. Дзеркала такі самі, як у "Ніссан Кашкай" — із вказівниками поворотів і камерами кругового огляду. На даху — металеве кріплення для багажника. Дах — скляний. За потреби можна відчинити його секцію над водієм і пасажиром попереду.

— Автомобіль часто купують для подорожей. Він великий, може рухатися дорогами різної якості. Дизельний двигун значно економніший порівняно з бензиновим, особливо на трасі, — говорить Володимир.

Відчиняю двері машини. Салон у двох кольорах — чорному й бежевому. Сидіння та кермо обтягнуті світлою шкірою. Ззаду вільно сядуть троє дорослих зростом майже 2 ­м. За потреби — чотири людини середньої статури. Кожне із трьох сидінь можна окремо підсовувати та змінювати кут нахилу спинки. Якщо скласти центральне крісло, його зовнішній бік спинки утворить стіл із підстаканником. У корейському "Кіа Спортедж" таких габаритів ззаду тісніше й сидіння не трансформуються.

Підношу долоню до багажника — й він відчиняється. Над номерним знаком убудований сенсор, що спрацьовує при наближенні руки. Двері піднімає електропривід. Таку функцію придумали, щоб водій не бруднив руки об машину. Багажний відсік чи не найбільший серед усіх автомобілів цього класу, його об'єм — 550 літрів. Він добре спланований і має багато кріплень гачків і петель для кріплення багажу. Гачки, вмонтовані між пластиковими накладками, тримаються на силових елемен­тах кузова, тому витримують великі навантаження. Домкрат схований під пластиковою обшивкою ліворуч від дверей. Запасне колесо закривають два елементи фальш-підлоги. Це зручно. Наприклад, коли багажник завантажений наполовину — ближче до спинки заднього сидіння й треба витягнути щось із речей під нею, достатньо відчинити крайню секцію. Одну з них можна використовувати ще й як поличку. Її ставлять на ніші над арками задніх полиць. У розетку на 12 вольт у багажнику можна під'єднувати компресор, автомобільний холодильник або ліхтар. Недолік багажного відсіку — його світлий колір. Це не практично. У машинах із темним салоном обшивка багажника чорна.Також було б добре, аби він мав яскравіше світло чи хоча б підсвітку з обох боків. Зачинити багажник можна кнопкою в торці дверей.

Посадка за кермом висока. Добре видно простір спереду.

Тисну кнопку запуску двигуна — і стрілки спідометра й тахометра синхронно відскакують до максимальних показників. Потім повертаються на місце, вмикаються ходові вогні, відчиняються дзеркала, двигун починає видавати характерний для дизеля гул. Переводжу важіль варіатора в режим "Драйв" і рушаю. Машина починає рух плавно. Педаль газу чутлива — при найменшому дотику до неї автомобіль жваво прискорюється. За набиранням обертів авто не поступається такій самій моделі з бензиновим 2,5-літровим двигуном. Кермо крутити легко. Зупиняюся на світлофорі на вул. Жилянській. За кілька секунд машина глушить двигун — спрацювала система "старт-стоп" для заощадження пального. Натискаю на газ — і двигун знову заводиться. Підвіска автомобіля жорсткіша, ніж у "Тойоти Рав 4", проте машину менше кренить на крутих поворотах. Варіатор перемикає передачі невідчутно й швидко реагує на зміну роботи двигуна. Різко притискаю газ — і варіатор одразу знаходить потрібну передачу, авто прискорюється. Біля лівої та правої стійок між лобовим склом і дверима час від часу засвічуються помаранчеві лампи — повідомляють про наближення транспорту в мертвих зонах видимості. На проспекті Перемоги замиготіла праворуч лампа, але в дзеркало того боку нікого не видно. За кілька секунд там з'являється велосипедист. Інша система стежить за дотриманням руху у своїй смузі. Як тільки виїжджаю за межі смуги без увімкненого повороту — лунає гучний сигнал. Ця функція має збудити водія, якщо він заснув за кермом.

У повільному міському потоці автомобіль споживає 6,4–6,6 літра дизпалива, на трасі — 5,7–6 літрів.

На ґрунтовій дорозі та пересіченій місцевості машина не буксує, легко долає підйоми. Однак було б краще, якби звіс переднього бампера був вищий. Це дозволило б підніматися ще на кру­тіші схили, потужності двигуна для цього ­достатньо.

Пройшов по болоту завглибшки 80 сантиметрів

80 тис. км проїхав на "Ніссан Х-трейл" 41-річний Валерій Сластьон із Білої Церкви на Київщині. Купив автомобіль для бізнесу, займається торгівлею.

— Доводиться інколи їздити у віддалені села. Машина у мене в найдешевшій комплектації з переднім приводом. Але цього достатньо, щоб проїхати погану дорогу. У березні пройшов нею по болоту завглибшки 80 сантиметрів. Боявся, щоб вода не потрапила в двигун і щоб не застряти там, але все обійшлося, — розповідає Сластьон. — Задоволений багажником. Туди без проблем можна помістити холодильник для морозива й інші речі.

Оснащений чотирма камерами

"Ніссан Х-трейл" оснащений системою паркування, вона складається із десятка датчиків і чотирьох камер. Допомагає оминати перешкоди у вузьких місцях.

Коли вмикаю задню передачу, на екран мультимедійної системи на торпеді виводиться схема автомобіля з висоти з перешкодами навколо. У іншій частині екрана — відео з камер. При перешкоді праворуч з'являється зображення з правого борту. Як щось можна зачепити спереду — комп'ютер виводить відео з передньої камери.

Зараз ви читаєте новину «"Підношу долоню до багажника — й він відчиняється"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути