Ексклюзиви
вівторок, 26 квітня 2016 07:00

"Ніссан Сентра" витрачає 6,3 літра на 100 кілометрів
3

 *Дані для автомобілів із варіатором
У повній комплектації машина оснащена біксеноновими фарами та світлодіодними ходовими вогнями. ”Ніссан Сентра” має заводське тонування заднього скла й вікон задніх дверей

Японський седан "Ніссан Сентра" продають в Україні з грудня минулого року. У найдешевшій комплектації авто коштує 446 880 грн. Воно обладнане 1,6-літровим двигуном на 117 кінських сил, 5-ступеневою коробкою передач або варіатором.

— Ця модель адаптована для українських умов. Має підвищений кліренс до 155 міліметрів, посилену ходову частину, а також додаткову антикорозійну обробку, — розповідає 32-річний Володимир Іванов із компанії "Ніссан". — Також на авто встановлено потужний акумулятор. Такий добре крутить двигун у сильні морози. А бачок для омивання скла і фар вміщує 6 літрів рідини.

Володимир пропонує для тест-драйву білу "Сентру" в повній комплектації. Така коштує 578 860 грн. Має вбудовані у фари світлодіодні ходові вогні, колеса на 17 дюймів і легкосплавні диски. На відміну від найдешевшої версії тут встановлено автоматичну коробку передач.

— Багажник "Сентри" більший, ніж в інших машинах цього класу, — 511 літрів, — каже Володимир. — Відчиняти його можна трьома способами — ззовні, спеціальною кнопкою на торпеді та з брелока.

Під підлогою багажного відсіку вмістили повнорозмірне запасне колесо та домкрат. Для опущення кришки багажника на її внутрішньому боці є ручка. Завдяки цьому в негоду не бруднитимуться руки. Недолік — великі петлі кришки. Вони крадуть багато місця у відсіці. Краще б замість них встановили амортизатори, як на "Фіат Лінеа".

Спинки задніх сидінь можна скласти. Тоді між багажником та салоном утворюється широкий люк. Арки коліс не заважають вантажити габаритні речі.

Сидіння, кермо та підлокітники обтягнуті шкірою. Пластик торпеди в багатьох місцях м'який. Такий використовують у машинах класом вище. Кермо можна регулювати за висотою та на себе. Воно оснащене кнопками керування мультимедійною системою, бортовим комп'ютером і круїз-контролем.

По центру торпеди — сенсорний екран мультимедійної системи. Після ввімкнення задньої передачі монітор відображає простір ззаду. Камера має хорошу підсвітку. Навіть уночі добре видно перешкоди та ями. Під екраном є кнопки керування двозонним клімат-контролем. Можна окремо налаштовувати температуру та обдув повітрям для пасажира і водія.

На задніх сидіннях буде просторо трьом людям зростом до 190 сантиметрів. Місця для ніг там більше, ніж у "Тойоті Короллі" та "Хюндай Елантрі". Подушка сидіння ширша, ніж у "Кіа Черато". У спинку вбудований підлокітник із підстаканниками. Пасажири можуть керувати потоком повітря.

— У максимальній комплектації машина не має ключа. Замість нього — брелок. Коли він у вашій кишені, зможете відчинити багажник, двері та завести авто, — говорить Володимир. Дає брелок у формі яйця з трьома кнопками. Під спеціальною кришкою в ньому заховано ключ. — Це на випадок, якщо батарейка сяде.

Двигуна в салоні ­майже не чутно. Підсвітка приладів біла. Не нав'язлива, як у різних моделях "Чері" та "Хюндай". Яскравість можна регулювати кнопкою ліворуч від керма. Зону біля важеля перемикання передач освітлює світлодіод, вмонтований у дзеркало заднього виду.

Монітор мультимедійної системи показує місце розташування автомобіля. Вмикаю на своєму телефоні "блютуз" — і він з'єднується з системою. Тепер можна розмовляти по телефону, не відриваючи рук від керма. У стелі вбудовано мікрофон, а співрозмовника чути через динаміки у дверях. Кнопка прийому й відхилення дзвінків — на кермі.

Між спідометром і тахометром — екран бортового комп'ютера. Показує середню витрату палива, пробіг, температуру в салоні та надворі.

Водійське крісло зручне. Воно ширше, ніж у "Шкоди Октавії", з бічною підтримкою та підігрівом. Регулюється за висотою. Пасажирське має фіксовану висоту.

До 80 кілометрів на годину машина прискорюється швидко. Далі — повільніше. Варіатор перемикає передачі без ривків. Завдяки цьому безпечно обганяти автомобілі на двосмуговій дорозі. Авто значно динамічніше, ніж "Форд Фокус".

Якщо їздити без різких прискорень, у місті машина споживає не більше 7 літрів пального, на трасі — 6–6,3 літра. Коробка передач має спортивний режим. Після натиснення спеціальної кнопки оберти двигуна стають вищими. Авто швидше прискорюється. До 100 км/год. у цьому режимі "Сентру" вдалося розігнати за 12 с. На швидкості 130–140 км/год. керованість машиною хороша, а двигун негучний.

Автомобіль добре підходить для далеких поїздок. Оснащений круїз-контролем. Після натиснення кнопки на кермі сам підтримує задану швидкість. Водій лише крутить кермо.

Підвіска машини м'яка. При потраплянні у вибоїни в салоні ледь чутно глухий стук. Під час проходження середніх ям на столичних дорогах дискомфорту не відчувається. На нерівних дорогах авто їде плавніше, ніж "Шкода Октавія".

Без камери заднього огляду "Сентру" краще не купувати

Киянин 35-річний Олексій Мітров два місяці тому придбав "Ніссан Сентра" в максимальній комплектації. Проїхав вже понад 3 тис. км. До того їздив на "Сеаті Леон".

— Спочатку боявся, що цей двигун погано тягтиме, але авто добре прискорюється. У місті машина маневрена, хоч і велика. По трасі йде плавно. Без камери ­заднього огляду "Сентру" краще не купувати. Важко буде паркуватися. І краще б бортовий комп'ютер показував за замовчанням миттєву витрату палива, а не середню.

Вже встиг перевірити багажник. Перевозив ним метал­о­пластикові вікна й двері на балкон. Склав спинки ­сидінь — і все помістилося.

Зараз ви читаєте новину «"Ніссан Сентра" витрачає 6,3 літра на 100 кілометрів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути