
Найбільший в Україні салон із продажу мотоциклів працює в Києві на просп. Перемоги.
У залі площею 267 кв. м виставлено 11 американських мотоциклів "Гарлі-Девідсон". За ними фірмовий одяг та взуття. У скляній вітрині — чашки, складані ножі, запальнички, рукавиці, паски, постіль, кулькові ручки з фірмовими емблемами.
Продавець Дмитро Ніколаєв, 36 років, підводить до великого мотоцикла "Роуд Кінґ". На ціннику 42 тис. євро. Інжекторний двигун 1,6 л має повітряне охолодження. Бере 6 л бензину на 100 км. У базовий комплект входять дуги безпеки, вітрове скло, галогенні фари і кофри — бічні шкіряні сумки. Найдешевший мотоцикл — "Спортстер-883".
— На такому їздив Елвіс Преслі. Один уже купили в нас, — розповідає.
"Спортстер" коштує 16 тис. євро. У "сірих" дилерів на третину дешевший. Ціна в Сполучених Штатах — $8,3 тис.
— На відміну від "сірих" дилерів, ми платимо ввізне мито, — пояснює продавець. — Наші мотоцикли сертифіковані для європейського ринку. Без цього вас можуть оштрафувати, наприклад, у Німеччині. Проходять передпродажну підготовку. Їх реєструють в електронній системі. За кодом можна простежити історію машини — де продали, де ремонтували, що змінювали. Можна дізнатися про наявність запчастин на складі в Європі й одразу замовити. Ми проводимо техобслуговування. Даємо два роки гарантії незалежно від пробігу.
— До нас часто приїжджають на "гарлеях" із незрозумілими проблемами. Купили з рук. Наприклад, у Флориді мотоцикли часто продають на відкритих майданчиках. Якщо їх накриє хоч один солоний тайфун, всю техніку уціняють мало не втричі. Бо хром після тайфуну треба міняти. Вода потрапляла в двигун.
Дмитро тримає каталог, виданий англійською.
— Обов"язково перекладемо українською. Інструкції вже переклали. Ми — патріоти. Ось бачите, — показує сорочку з нашивкою клубу "ХОГ-Україна". — Її пошили в Штатах. Ми замовили, щоб назву країни вишили жовтими і блакитними нитками.
Коментарі
Проблема в том что трубопроводы по Раше длинней и изношеней тех что по Украине и европе вместе взятые,они также проходять по болотистой труднодоступной месности где корозия их бьет в разы сильней а ремонт затруднен.Строили это все добро во времена Хрущева когда вся страна жрала хлеб с горохом тем и построили авсе бабло шло на вертолеты которые в тайгу все возили.Счас русских на горох непосадиш чтоб отремонтировоть все вот оно и дает збои на пиковых нагрузках.
так я не пойму Эропа или мы ворум газ? а какже северный поток? что больше прокачать не могут? мысль навивает сразу одна, зачем Эропе северный и южный поток если в холода все равно все уповает на ГТС Украины?
Починаю нерозуміти--А чому ж Європа в України російський газ не купляє---все таки задорого? Тоді зрозумілим стає інше--Росія щоб заполучити українську ГТС пішла на свідомі збитки.Адже тепер вона не може видобути той газ ,який зараз потрібний Європі,а перед цим він не був потрібний Україні в таких об"ємах і по такій ціні.І ще раз стає зрозуміла незамінність Української ГТС з газосховищами,для Росії ,Європи і України.
УКРУ ...- а как же , ты же понимаешь ,что это дешевые понты путинские с этими потоками ,типа мы построим южный поток ,и Украине хана, да пусть строят черти гребанные, все равно наша ГТС не имеет аналогов ,и именно поэтому нас и пугают ха-ха-ха. Одним словом С.О.С.А.Т.Ь !!!
Европейцы хотят очень много газа поэтому Украина должна быть крайней и оплатить все прихоти газпрома.Воистину "братская" логика.С такими родственниками лучше быть сиротой.