




Двомісний міський автомобіль розробляють Київський мотоциклетний завод та підприємство "Аріан", що у Фастові Київської області.
Дослідний зразок показали на виставці "Мотошоу-Україна 2010". Шасі та рама кузова виконані зі сталевих труб. Дах, передня та бічні панелі — з пінопласту, покритого скловолокном. Концепт має напіввідкритий кузов. Двоє дверей відриваються вгору, вздовж кузова.
Машина має чотиритактний двигун від мотоцикла "Дніпро" МТ-10. Розганяє дослідний зразок до 95 км/год. На 100 кілометрів міської дороги споживає 6 літрів бензину.
"Якщо встановити імпортний карбюратор, споживання пального знизиться до 4,5 літра", - обіцяє технічний директор заводу Михайло Лавриненко. - Це вже шостий концепт мотоциклетного заводу. Серійна версія матиме двигун спереду. Початок виробництва запланований на кінець 2010 року".
Міні-авто коштуватиме $2000-2500. Розробники обіцяють випускати до тисячі машин на рік.
Міні-авто "Тата Нано" з такою ж ціною випускають в Індії з 2009 року. Воно вміщає 4 пасажирів. Двигун об"ємом менше літра споживає 2 літра пального на 100 кілометрів. Поки що індійські виробники продають машину лише в Індії. Щороку випускають більше 100 тисяч легковиків.
Фото: Андрій Шматов/Gazeta.ua
Коментарі
31