вівторок, 27 липня 2010 00:13

Як уберегти легковик від спеки

 

На станції техобслуговування, що на вул. Чигиринській у Черкасах, у липні побільшало клієнтів.

— Часто приїжджають із перегрівами, — розповідає автомеханік Андрій Заїка, 22 роки. — Здебільшого проблеми з іномарками, яким більше 10 років, та російськими — "жигулями", "москвичами", "волгами". У цих автівках бензонасос знаходиться у моторному відсіку. Через перегрів може погано працювати. Можуть зіпсуватися прокладки.

— Якщо чуєте бодай легкий запах бензину в салоні — зупиніться і перевірте бензонасос, — радить Андрій. — У мене був "Москвич-412". Він цим кожне літо хворів. Я прокладки міняв, чистив бензонасос. Клав на нього мокру ганчірку, щоб охолодити. А потім просто поміняв на "жигулівський". Проблеми зникли.

Якщо на панелі приладів засвічується сигнал про перегрів двигуна або він "закипів", слід одразу зупинитися, відкрити капот і ввімкнути опалення салону. Воно забере частину жару з двигуна. Часто неполадки виникають через забруднення контактів електросистеми. Або роз"єм вискочив від потрапляння у вибоїну.

— Перевірте, чи працює вентилятор охолодження. Поворушіть усі контакти, дроти. Якщо з ними все гаразд, перевірте справність датчика температури, термостата і вентилятора.

Автомеханік їздить старою "Ауді-80". Машина не "кипить".

— Але треба пильнувати, щоб у баку лишалося не менше 5–7 літрів бензину. Інакше бензонасос може втягнути повітря. Машина рухатиметься ривками. А бензонасос може згоріти.

Знайома звернулася: машина глохне кожні 10 хвилин

Передня панель "москвича" від спеки вицвітала, тріскалась і втрачала форму. Андрій купив дві блискучі сонцезахисні шторки. Ставить їх під переднє і заднє скло. Шибки "ауді" обклеїв темною сонцезахисною плівкою. Угорі лобового скла наклеїв затемнену смугу. Вона зменшує нагрівання салону.

— Учора знайома звернулася: машина глохне кожні 10 хвилин, — розповідає таксист із Черкас 32-річний Віталій Гайдук. — Я відкрив капот. Дивлюся, а там пробки на акумуляторі не закручені. Вся вода випарувалась. Навіть не знаю, як машина їздила. Рівень води в акумуляторі треба перевіряти влітку. Доливати дистильовану воду, міряти щільність електроліту. Він має бути не менше 1,27 грама на сантиметр кубічний. Воду треба підливати що чотири місяці. Інакше пластини акумулятора висихатимуть, він швидко розряджатиметься.

— Ще треба періодично чистити радіатор. Улітку він часто забивається. Ну, звичайно, за рідиною у розширювальному бачку і рівнем мастила слід стежити. Як на мене, машини псуються на спеці тільки в тих водіїв, які по кілька років не заглядають під капот.

Накидки-масажери на сидіння беруть найкраще

На Центральному авторинку столиці, що в Чапаєвці, продають машини та запчастини до них.

— Добре беруть дерев"яні накидки-масажери на сидіння. Вони коштують до 120 гривень. Але якщо вам не подобається, беріть світлі накидки з тканини. Вони вберігають сидіння від розпікання на стоянці, — радить продавець Віталій, 30 років. Зошитом обмахує обличчя.

Надворі спекотно. Ринком ходять зо два десятки покупців.

— Багато хто бере шторки на присосках для бічних вікон. Вони по 25 гривень пара. Найкраще — укривати машину білим чохлом, — розгортає біле полотно.

— Усі накриття — із м"якою основою, фарбу не пошкрябають. Ця має розмір "ель". На "лачетті" підійде. Коштує 320 гривень. Ще раджу вітровики зверху дверцят ставити. Якщо такий стоїть, можна опустити скло і в голову не дутиме. І затіняє добре.

Ціна набору вітровиків — від 90 грн.

Зараз ви читаєте новину «Як уберегти легковик від спеки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути