четвер, 01 грудня 2011 05:30

Машині краще зимувати під вуличним навісом

 

На зиму черкасець Олег Кушпій, 58 років, ставить свій легковик "на прикол". Має "Волгу ГАЗ-24" 1978 року випуску.

— У теплу пору їжджу на дачу й у село до родичів. Взимку автобусом їздити дешевше й безпечніше.

На зиму ставить авто в гараж. Перед тим консервує. Миє, потім натирає воском у два-три шари, щоб у мікротріщини на фарбі не потрапляла волога.

— Раніше користувався пастою для консервації. Але її навесні треба знімати спецзасобом. А віск не треба. Він дає блиск. Дзеркало, решітку радіатора, дверні ручки, всі хромовані деталі покриваю тонким шаром мінерального мастила. На стики кузовних деталей під капотом і в салоні приклеюю промащений папір. Змащую також дверні завіси й замки, петлі на кришці багажника та капота, двірники. А щітки забираю додому, щоб гума залишалася м'якою.

Саморізи, якими прикручений пластиковий захист колісних арок, автолюбитель відкручує та  змащує рідким мовілем або відпрацьованим мастилом.

— Ці саморізи за рік беруться іржею, вона переходить і на крило. За два роки може проіржавіти, — пояснює Олег Кушпій.

У щілину замка бризкає аерозоль ВД-40. На панель приладів, пластикові поверхні розпилює антистатик. Колеса знімає. Під кузов підставляє колодки. Так розвантажує ресори. Акумулятор теж забирає додому. Послаблює натяг паса вентилятора та генератора. Від свічок від'єднує дроти. Контакти обробляє графітовою змазкою.

— Тосол на зиму змінюю. А бачки з охолоджувальною і гальмівною рідинами, радіатор закриваю пробками, на додачу до кришок. Це щоб було поменше контакту з повітрям. Заливаю бензину під зав'язку, щоб бак не іржавів. Вікна тримаю трохи прочиненими, щоб у салоні була така ж температура як у гаражі.

Олег Кушпій знімає повітряний фільтр і кладе тампон із солідолом на повітряний патрубок карбюратора, щоб туди не потрапляло повітря, а трубка не ржавіла. У розподілювальному блоці знімає кришку й капає відпрацьованого мастила.

Тримати машину взимку краще на вуличній стоянці, під навісом або на відкритому багаторівневому паркінгу, радить автослюсар станції техобслуговування неподалік столичного метро Лівобережна 33-річний Олексій Міщенко. Якщо такого немає, треба щодня змітати сніг. Бо під ним розвивається корозія. Не варто накривати тентом — під ним збирається волога.

— Якщо все ж ставите машину в гараж на зиму, після мийки та натирки пару днів потримайте на вулиці, щоб висохли деталі всередині. Ставити сучасні авто на колодки необов'язково. В них замість ресор амортизатори. У гаражі під машину варто кинути шмат старого лінолеуму, щоб волога з асфальту чи бетону не переходила на кузов, — каже автомайстер. — Не варто прогрівати двигун серед зими. Разом із двигуном гріється вихлопна система. Там збереться волога. Вихлопну трубу заткніть промащеною ганчіркою. Це щоб у глушнику не було конденсату.

— На "тавріях", "славутах" та "сенсах" стоять мелітопольські двигуни. Їхній чавунний блок циліндрів вкривається іржею. Необхідно покрити його тонким шаром мастила. Викрутіть свічки й залийте у циліндри мастила грам 40–50, аби над поршнями не з'являлася іржа.

— Не варто ставити на ручне гальмо. Бо колодки можуть попримерзати. Машині буде важко зрушити з місця.

В автомобілі, що зимує надворі, треба обробити солідолом щілини. Гумові деталі, ущільнювачі змащують силіконом.

Олег Кушпій жодного разу не перефарбовував свою "волгу". Заводська фарба тримається понад 30 років. Хромовані деталі теж уберіг від іржі.

Зараз ви читаєте новину «Машині краще зимувати під вуличним навісом». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути