Ексклюзиви
середа, 27 травня 2009 16:54

"Лада Пріора" добре підходить для сільських доріг

Із 2007 року росіяни випускають легковик "Лада Пріора". Для цієї моделі використали базу "лади"-"дев"ятки". За багатьма показниками цей седан схожий на український "Деу Ланос". "ГПУ" вирішила порівняти обидва легковики.

Нову "пріору" надав автосалон "Росавто", що на столичній вул. Глибочицькій. Першим за кермо сідає водій салону Ігор Фещенко. Киянин 25-річний Сергій Головін п"ять років водить "ланос". Ігор заводить двигун "лади".

— На шумоізоляції точно зекономили: двигун чути навіть на холостих обертах, — каже Головін.

Водій натискає на акселератор. Машина швидко набирає обертів.

— От ми зараз піднімаємося досить крутим підйомом на другій передачі, 50 кілометрів на годину. Ігор тисне на газ — "лада" йде ще швидше. Можна й третю передачу ввімкнути. Потужності вистачає, — робить висновок Сергій.

На невеликих вибоїнах по вул. Нагірній у салоні "лади" чути глухі удари та скрип пластика. Цю саму ділянку проїжджаємо "ланосом". Шуму в салоні значно менше, двигун працює тихіше. Підвіска "ланоса" м"якіша, ніж у "Лади Пріори".

— Двигуни тягнуть майже однаково, та "ланос" однозначно комфортніший, майже як іномарка, — констатує Головін.

Оглядаємо салони легковиків. Пластикові деталі в обох дешеві на вигляд. Російські інженери усунули недоліки, які мала "десятка", — великі щілини та виступи. В кермо вставили подушку безпеки. У водійські двері "пріори" вмонтували електроприводи склопідіймачів та електричне регулювання бічних дзеркал. У "ланоса" кнопки склопідіймачів розташовані біля ручного гальма.

Кнопки вмикання фар та протитуманних фар "пріори" — на торпеді, ліворуч від керма. У "ланоса" — на ручці вмикання поворотів.

— На мою думку, панель приладів "пріори" на вигляд сучасніша, ніж у "ланоса". Є бортовий комп"ютер, — зауважує Сергій. — Багажник відкривається із салону. У "деу" такого немає. Взагалі, "лада" має більше електроніки.

Зате салон "ланоса" просторіший. Це тому, що дверні карти українського легковика ввігнуті в двері, а в "пріорі" вони прямі. У "ланосі" більше місця для ніг.

— При моєму зрості 1 метр 86 сантиметрів доводиться повністю відсувати водійське сидіння "лади" назад. А ноги все одно впираються в кермо. Їхати на далекі відстані буде некомфортно.

На задніх сидіннях місця однаково мало. Трьом пасажирам буде тісно. Зате передні сидіння "пріори" не втоплені вниз, як у "деу". Тому дорогу видно краще.

— Гарне кермо у "пріори": його можна крутити одним пальцем. У "ланоса" воно значно важче. Не сподобалися ручки дверей "пріори". Задовгі й затонкі . Таке враження, що коли на них натиснути — відламаються, — вважає Сергій.

На Трухановому острові Ігор дозволяє Головіну сісти за кермо "пріори". Той заводить двигун і плавно рушає. Прохідність перевіряє на горбкуватій піщаній дорозі.

"Лада" має більше електроніки. Зате салон "ланоса" просторіший

— Одразу видно, що це авто для наших доріг, — сміється. — "Пріора" йде, наче маленький джип.

Цю ж ділянку проїжджаємо "ланосом". На кожному пагорбі доводиться сповільнювати рух.

— "Ланосом" по місту класно їздити. Для сільських доріг "пріора" краща. Хоча кліренс у неї лише на 1,5 сантиметра вищий, — говорить Сергій.

Обидва легковики мають колеса діаметром 14 дюймів. Однак базова модель "пріори" обладнана титановими дисками.

Зараз ви читаєте новину «"Лада Пріора" добре підходить для сільських доріг». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути