- Зніми це неподобство, - відвідувач веде до нового КрАЗа телевізійного оператора. - Дивися, над колесами нема ні пластмасового, ні гумового захисту. По грязі проїдеш і все заляпаєш. Повно болота буде під кабіною. Метал поіржавіє. Мені, водієві, сидіти незручно. Кнопки далеко. Важіль коробки передач треба зробити нижче. Бо за день рука болітиме.
Представник заводу виправдовується. Мовляв, модель дослідна. Зачиняє двері на ключ. Потім бере ганчірку і витирає калюжу мастила під двигуном.
- Роботу над новим КрАЗом ми почали два роки тому. Я задоволений розробкою, - розповідає 53-річний Сергій Васечєк, головний конструктор. - Нова модель має нову платформу. Двигун виготовляють на Ярославському моторному заводі за ліцензією "Рено". Такі ж ставлять на білоруські МАЗи.
Шестициліндровий мотор на 11,1 л має потужність 362 кінські сили. Бере 35 л бензину на 100 км. Розганяється до 85 км/год. Експериментальну партію вантажівок випустять до кінця року. Орієнтовну ціну Сергій Васечєк назвати не зміг.
Коментарі