вівторок, 30 квітня 2013 06:30

Краще мати бензиновий двигун

— Я колись їздив по Сибіру, там великі простори, ніхто з водіїв ні на кого не сподівається. Возиш із собою лопату і розгрібаєш усе сам, — каже технічний директор "Автоакадемії водійського мистецтва" Леонід Шубін, 53 роки.

— Звичайно, краще, щоб машина була вищою і не шкребла днищем ґрунт, сніг, — продовжує. — На морозі "японці" чи "німці" тримають температуру всередині авто десь півгодини. Вітчизняна машина охолоне за 10 хвилин, бо погані ущільнювачі.

З точки зору надійності двигуна, краще мати бензиновий. Бо навіть зимова солярка при мінус 15-20 градусах починає погано працювати. Гусне, виділяє парафін, який забиває паливний фільтр.

У машині завжди маю трос, аптечку, сірники, запасне колесо, яке у разі чого можна підпалити й погрітися. Ланцюги на колеса із собою не вожу. З віком і досвідом навчився вибирати гарну зимову гуму, яка рівносильна ланцюгам і шипам на шинах. Якщо машина через сніг чи бруд сідає на "пузо", ланцюг усе одно не поможе.

Двічі потрапляв у повінь у Києві, коли машину змивало хвилею й заливало по вікна. Тепер вивчаю карту затоплень, паркуюсь, де безпечно. Навесні викладаю мішками з піском невелику дамбочку навколо гаража.

Головна порада — у серйозну негоду краще не виїжджати.

Зараз ви читаєте новину «Краще мати бензиновий двигун». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути