пʼятниця, 11 жовтня 2013 07:15

Калюжі переїжджають на першій передачі

—?У калюжі, глибші за висоту колеса автомобіля, краще не в'їжджати, — радить інструктор 33-річний Сергій ГІЛЬОВ.

Щоб визначити глибину, зачекайте, доки баюру переїде інше авто. Глибоку перешкоду долають на першій передачі, повільно, щоб не здійняти хвилю й щоби вода не потрапила до повітрозабірника. Кермо тримають прямо, гальма не затискають. На дні калюжі може бути каменюка. Якщо кермо буде повернуте або натиснете на гальма — поб'єте підвіску, зігнете колісний диск. Під час швидкого долання калюжі виникає аквапланування — за швидкості вище 70 кілометрів на годину, якщо води вище 4 сантиметрів. Колеса не встигають продавити воду і пливуть. Автівка стає некерованою. У такій ситуації варто скинути "газ", вирівняти колеса. Щойно шини торкнуться асфальту — керованість відновиться. Небезпечне аквапланування на окремо лівих чи правих колесах. Якщо машина наїхала правими колесами на калюжу — її понесе праворуч на тротуар, якщо лівими — ліворуч на зустрічну смугу.

Зараз ви читаєте новину «Калюжі переїжджають на першій передачі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути