пʼятниця, 11 жовтня 2013 07:15

Калюжі переїжджають на першій передачі

—?У калюжі, глибші за висоту колеса автомобіля, краще не в'їжджати, — радить інструктор 33-річний Сергій ГІЛЬОВ.

Щоб визначити глибину, зачекайте, доки баюру переїде інше авто. Глибоку перешкоду долають на першій передачі, повільно, щоб не здійняти хвилю й щоби вода не потрапила до повітрозабірника. Кермо тримають прямо, гальма не затискають. На дні калюжі може бути каменюка. Якщо кермо буде повернуте або натиснете на гальма — поб'єте підвіску, зігнете колісний диск. Під час швидкого долання калюжі виникає аквапланування — за швидкості вище 70 кілометрів на годину, якщо води вище 4 сантиметрів. Колеса не встигають продавити воду і пливуть. Автівка стає некерованою. У такій ситуації варто скинути "газ", вирівняти колеса. Щойно шини торкнуться асфальту — керованість відновиться. Небезпечне аквапланування на окремо лівих чи правих колесах. Якщо машина наїхала правими колесами на калюжу — її понесе праворуч на тротуар, якщо лівими — ліворуч на зустрічну смугу.

Зараз ви читаєте новину «Калюжі переїжджають на першій передачі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути