—?У калюжі, глибші за висоту колеса автомобіля, краще не в'їжджати, — радить інструктор 33-річний Сергій ГІЛЬОВ.
Щоб визначити глибину, зачекайте, доки баюру переїде інше авто. Глибоку перешкоду долають на першій передачі, повільно, щоб не здійняти хвилю й щоби вода не потрапила до повітрозабірника. Кермо тримають прямо, гальма не затискають. На дні калюжі може бути каменюка. Якщо кермо буде повернуте або натиснете на гальма — поб'єте підвіску, зігнете колісний диск. Під час швидкого долання калюжі виникає аквапланування — за швидкості вище 70 кілометрів на годину, якщо води вище 4 сантиметрів. Колеса не встигають продавити воду і пливуть. Автівка стає некерованою. У такій ситуації варто скинути "газ", вирівняти колеса. Щойно шини торкнуться асфальту — керованість відновиться. Небезпечне аквапланування на окремо лівих чи правих колесах. Якщо машина наїхала правими колесами на калюжу — її понесе праворуч на тротуар, якщо лівими — ліворуч на зустрічну смугу.
Коментарі