четвер, 15 липня 2010 01:02

Французи випробовують електричний спорткар

Автор: фото з сайта www.cafi.info
  ”Сітроен Сурвольт” уперше представили на Міжнародному автосалоні в Женеві у березні 2010 року
”Сітроен Сурвольт” уперше представили на Міжнародному автосалоні в Женеві у березні 2010 року

Випробовувати електромобіль "сурвольт" розпочала французька компанія "Сітроен".

Спорткар на електричній тязі уперше представили на Міжнародному автосалоні в Женеві у березні 2010-го. Машина 3,8 м завдовжки й 1,2 м заввишки. Розмірами менша за "Фольксваґен Гольф". Важить 1,1 т. Корпус із вуглепластикових панелей фіксується на трубчастому каркасі. Два електродвигуни потужністю 270 к. с. розганяють машину до 260 км/год.

Поки що "Сітроен Сурвольт" — концепт. Ємності двох батарей вистачає на 200 км шляху. Перезаряджаються від електромережі за 2 год. Французи ще не визначилися із серійним випуском машини.

У США наступного року розпочнуть серійне складання спортивного кабріолета "Тесла Родстер" на електричній тязі. Машина коштуватиме близько $100 тис. Покупці записуються в чергу. Перші автівки дісталися губернатору штату Каліфорнія Арнольду Шварценеґґеру, 62 роки, та чотирьом інвесторам. Вони вклали в розробку $7 млрд. Запасу його літій-іонних акумуляторів вистачає на 500 км. Також "Тесла Моторз" випускатиме дешевшу сімейну версію електромобіля. Вона коштуватиме в межах $35 тис.

Зараз ви читаєте новину «Французи випробовують електричний спорткар». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути