Випробовувати електромобіль "сурвольт" розпочала французька компанія "Сітроен".
Спорткар на електричній тязі уперше представили на Міжнародному автосалоні в Женеві у березні 2010-го. Машина 3,8 м завдовжки й 1,2 м заввишки. Розмірами менша за "Фольксваґен Гольф". Важить 1,1 т. Корпус із вуглепластикових панелей фіксується на трубчастому каркасі. Два електродвигуни потужністю 270 к. с. розганяють машину до 260 км/год.
Поки що "Сітроен Сурвольт" — концепт. Ємності двох батарей вистачає на 200 км шляху. Перезаряджаються від електромережі за 2 год. Французи ще не визначилися із серійним випуском машини.
У США наступного року розпочнуть серійне складання спортивного кабріолета "Тесла Родстер" на електричній тязі. Машина коштуватиме близько $100 тис. Покупці записуються в чергу. Перші автівки дісталися губернатору штату Каліфорнія Арнольду Шварценеґґеру, 62 роки, та чотирьом інвесторам. Вони вклали в розробку $7 млрд. Запасу його літій-іонних акумуляторів вистачає на 500 км. Також "Тесла Моторз" випускатиме дешевшу сімейну версію електромобіля. Вона коштуватиме в межах $35 тис.
Коментарі