У Великій Британії випробовують "фольксваґен", що їздить на біометані. Газ утворюється від гниття рослин та органічних речовин. Наприклад, калу тварини чи людини.
— Ми розробляємо альтернативу бензину та дизпальному, — пояснюють у компанії "Грінфюел" із міста Бат, що на північ від Лондона. — Вона має бути не такою шкідливою для довкілля, але такою ж ефективною.
У Британії використовують газ, що утворюється на сміттєзвалищах. Поки що найкращою заміною бензину вважають автомобільний газ пропан-бутан.
Переобладнання звичайного автомобіля на біометановий триває чотири дні. Коштує 2,5 тис. євро. Двигун стартує на звичайному бензині, за кілька хвилин перемикається на газ.
— На біометані можна проїхати значно далі, ніж на запасі батарей електромобіля. Коли бак спорожніє, двигун автоматично перемикається на бензин, — каже Іграм Легге, директор "Грінфюел". — Сировину для виробництва біометану можна брати на будь-якій фермі чи з вбиральні.
Водневі авто дають напрокат
Японський автовиробник "Хонда" випустив пробну партію легковиків "ФСІкс Кларіті". Його двигун працює на водні.
150 машин надійшли у міста Торренс, Санта-Моніка та Ірвін, що в американському штаті Каліфорнія. Там обладнали мережу заправок, де продають водень. Його отримують на місці з води, яку піддають електролізу.
"Хонди" здають у лізинг, оренду з правом викупу за $600 на місяць. Це на $100–250 дорожче за бензинові авто. Екологічно чисті легковики орендують бізнесмени та голлівудські кіноактори. Серед відомих — Джеймі Лі Кертіс.
"ФСІкс Кларіті" не пускають у серійне виробництво через високу вартість — понад $70 тис.
Коментарі