Шини обирають залежно від розміру коліс автомобіля та умов, в яких його використовують. Для засніженої місцевості й ожеледі купують шини типу "суворі умови", для мокрого асфальту й снігової каші — тип "європейська зима".
— У першого типу масивні ґрунтозачепи, кутасті протектори і більша кількість ламелей. У другого — широкі водовідвідні канали, менше протекторів, — розповідає 42-річний Сергій Саварін, продавець шин магазину "Автотовари" на столичній Великій кільцевій вулиці. — У містах-мільйонниках, де добре прибирають сніг, підійде тип "європейська зима". Для сіл краще брати "суворі умови". Бажано ще й з можливістю шипування. Щодо малюнка протектора, то на автомобілі до п'яти років кращим буде направлений. Він добре врізається в замерзлий сніг. Для більш старих авто — ненаправлений.
Правила дорожнього руху не зобов'язують водіїв встановлювати на авто зимову або всесезонну гуму в холодну пору.
Проте більшість страхових компаній можуть відмовити у відшкодуванні клієнту, якщо він потрапив у аварію в невідповідній гумі. Це прописано в більшості угод.
Коментарі