Понад 80 нових моделей Женевського автосалону оснащені системами, що допомагають керувати машинами під час руху, каже автомобільний експерт Микола Руденко, 41 рік.
— Раніше великі седани, мінівени й позашляховики оснащували круїз-контролем, який може підтримувати задану швидкість без натискання на педаль газу. Зараз японські й німецькі виробники стали оснащувати авто системами, які можуть підрулювати й гальмувати перед перешкодами, — продовжує. — Вони оминають вибоїни на асфальті, знижують швидкість перед іншим авто.
На концептах виробники випробовують автопілоти. У Женеві показали машини без керма.
— Також на виставці пропонують нові технології освітлення дороги. У передсерійних зразках встановлюють лазерні фари. Такі є в "Ленд Роверів". На деякі корейські й американські моделі ставлять систему інфрачервоного світла і датчики тепла.
Виробники відмовляються від кнопок — замість них встановлюють великі сенсорні монітори. Крім того, в серійних машинах пропонують керування вентиляцією, магнітолою і сидіннями за допомогою жестів.
Коментарі