Ексклюзиви
Середа, 02 лютого 2011 22:19

10 секунд треба угонщику на відключення сигналізації

10 секунд треба угонщику на відключення сигналізації

Житель Черкас Дмитро Шипка, 29 років, установив двосторонню сигналізацію "Конвой" на свій легковик "Шевроле Авео". У сервісному центрі заплатив 2 тис. грн.

— Сигналізацією незадоволений. Брелок по кілька разів на день вібрує. Вибігаю на вулицю — з машиною все гаразд.

Охоронна система має автоматично замикати двері через 40 с. Але спрацьовувала не завжди. Чоловік звернувся на СТО. Там відрегулювали чутливість, поставили замок на коробку передач. Доплатив ще 1,9 тис. грн.

— Тепер хай навіть і не спрацює сигналізація. Викрадач все одно не поверне кермо.

Киянин Віктор Гринчук, 41 рік, на свій "сенс" самотужки встановив стаціонарне блокування кермового валу.

— За блокувальний кулак віддав 600 гривень. Доволі простий пристрій. Установка зайняла 20 хвилин. Зняв пластмасу під кермом, заліз туди з головою. Прикрутив чотирма болтами — і все. Щоб заблокувати, треба вставити серцевину з ключем під кермом.

Також поставив кнопку для відключання двигуна і фар від акумулятора.

— Викрадач і не помітить, що щось не так. Він не зможе завести машину. Центральна панель і сигналізація працюватимуть. Вони під'єднані до акумулятора напряму. Потайна кнопка їх не перериває.

Така схема може вивести з ладу сигналізацію, застерігає Валерій Репянський, 51 рік. Він 21 рік установлює охоронні системи в Києві.

— Не раджу також механічні блокувальники керма. Вони ненадійні. Їх перекушують спеціальними інструментами за секунди. Зате ваш водій правильно вчинив, поставивши блокування кермового валу. Це буде несподіванкою для крадіїв, — каже Валерій Олександрович. — Блокування важеля коробки передач — хороший спосіб. Але теж має недоліки. Установка дорога. Крадій, побачивши таку заваду, може натиснути на зчеплення, перегнати машину, куди заманеться, і там гратися із замком. Тому блокувальник кермового валу виграє. Хоча ним і незручно щодня користуватися.

Сигналізації, встановлені на фірмових станціях техобслуговування, крадії ламають за 10 с.

— Усі вузли сигналізації встановлюють похапцем, у добре відомих для угонщиків місцях.

Майстер радить установити іммобілайзер. Він може блокувати форсунки чи бензонасос. Обійдеться у 2 тис. грн.

— Можна установити іммобілайзер так, щоб після того, як машина починала рух, одразу глохла. Якщо в авто є іммобілайзер, крадії хіба що почистять салон, виймуть магнітолу.

Валерій Репянський рекомендує двосторонні сигналізації "Сталкер" і "Пандора". Їх поки що не зламують. Бо не навчилися відтворювати сигнали їхніх пультів.

Найчастіше викрадають ВАЗи

554 легковики викрали у Києві 2010 року, повідомляє ДАІ. Знайшли 312.

Найчастіше викрадають російські ВАЗи — 98 випадків. На другому місці — "мітсубісі". За рік викрали 64 автівки. На третій позиції — "тойоти". Зникли 30 легковиків "деу".

Викрадають уночі, по п'ятницях, суботах і неділях.

Зараз ви читаєте новину «10 секунд треба угонщику на відключення сигналізації». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

5

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 4469
Голосування Чому президент Зеленський погодився на "формулу Штайнмаєра"?
  • Хоче швидких перемог для себе і не розуміє наслідків для країни
  • Робить це через тиск європейських партнерів
  • Піддався Росії
  • Це зрада і немає, чого обговорювати
  • Ще не все пропало, ситуацію можна виправити
  • Ваш варіант у коментарях
Переглянути
Погода