середа, 20 червня 2018 11:46

Ставка для електромобілів та митні послаблення - 10 особливостей закону для євроблях

У четвер Верховна Рада розгляне один із двох законопроектів, який покликаний вирішити проблему авто на єврономерах.

15 червня у парламенті зареєстрували законопроекти № 8487 і № 8488. Тексти проектів на сайті парламенту поки відсутні.

  У Верховній Раді зареєстрували два законопроекти, котрі покликані вирішити проблему авто з єврономерами. Фото: Укрінформ
У Верховній Раді зареєстрували два законопроекти, котрі покликані вирішити проблему авто з єврономерами. Фото: Укрінформ

Автори цієї законодавчої ініціативи обіцяють спростити життя українським водіям і перекрити потік нелегального транспорту з Європи.

"Розраховані за новим принципом акцизи будуть значно меншими за ті, що діють нині. Різниця в розмірі ставок для різних за об'ємом двигуна не буде такою суттєвою. При цьому акцизний податок на старі авто буде вищий за рахунок його збільшення на віковий коефіцієнт. Це стимулюватиме придбання більш нових авто", – каже голова Комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна.

Gazeta.ua підготувала 10 особливостей нового законопроекту.

1. Термін накладення стягнень

Цей закон встановлює єдиний термін накладення адміністративних стягнень у справах про порушення митних правил - 6 місяців з дня виявлення правопорушення.

На сьогодні для одних видів порушень митних правил встановлений термін в 6 місяців з дня вчинення правопорушення, а для інших - в 6 місяців з дня виявлення правопорушення.

2. Бензиновий чи дизельний двигун?

Відповідно до нового законопроекту, в основі розрахунку акцизного податку на авто – базові ставки для одиниці авто. З бензиновим двигуном – €50, з дизельним двигуном – €75, із застосуванням до них коефіцієнтів.

  У Верховній Раді зареєстрували два законопроекти, котрі покликані вирішити проблему авто з єврономерами. Фото: 112
У Верховній Раді зареєстрували два законопроекти, котрі покликані вирішити проблему авто з єврономерами. Фото: 112

3. Обмеження на кількість

Введуть обмеження на кількість авто, які можна ввозити без грошового забезпечення. Нерезидент без грошового забезпечення зможе ввезти в режимі тимчасового ввезення лише одне авто.

Ввезення наступних легкових транспортних засобів передбачає наявність гарантії. Гарантом може бути фінансова установа, яка візьме на себе зобов'язання сплатити суму всіх митних платежів, якщо авто не буде вивезене.

4. Відповідальність за порушення митних правил

Автомобіль, ввезений в Україну в режимі транзиту або тимчасово, не можна передати у володіння чи користування іншим особам чи розкомплектовувати його.

Заборонятиметься використання такого авто в підприємницькій діяльності чи для отримання доходу. За порушення встановлених правил передбачений штраф - 34 тис. грн.

5. Порушення строків переміщення транспортних засобів

Збільшать розміри штрафів за порушення строків переміщення транспортних засобів особистого користування в митному режимі транзиту.

Зараз за перевищення строку більш ніж на 10 діб штраф становить 8,5 тис. грн. Депутати пропонують встановити штраф за перевищення строку від 10 до 20 діб – 8,5 тис. грн, від 20 до 30 діб – 85 тис. грн, більш ніж на 30 діб – 170 тис. грн, або їх конфіскацію.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Євробляхи: оприлюднили формулу для розрахунку нової податкової ставки

6. Митні послаблення

Наразі розмитнення авто проводиться лише на митницях, визначених у затвердженому Міністерством фінансів переліку. Водій авто на транзитних номерах повинен їхати до уповноваженого пункту для проведення митного оформлення і сплати митних платежів і мати значну суму коштів.

За новими правилами, після перетину кордону і заповнення декларації водій вже опинятиметься під митним контролем, однак митницю для проведення оформлення ввезеного транспортного засобу він зможе обрати самостійно. Без ризику бути пограбованим або ошуканим.

  У Верховній Раді зареєстрували два законопроекти, котрі покликані вирішити проблему авто з єврономерами. Фото: Авто24
У Верховній Раді зареєстрували два законопроекти, котрі покликані вирішити проблему авто з єврономерами. Фото: Авто24

7. Ставка для електромобілів

Новий законопроект пропонує встановити ставку для електричних легкових транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами у розмірі € 1 за 1 кВт ємності електричного акумулятора. Сьогодні ставка становить € 109 за одиницю транспортного засобу.

8. Ставка для гібридних легковиків

Пропонують встановити ставку податку для гібридних легкових транспортних засобів у розмірі € 100 за 1 одиницю. Станом на сьогодні ставка становить € 109 за одиницю транспортного засобу.

9. Оподаткування кузовів

Також пропонується скасувати оподаткування акцизним податком кузовів для легкових транспортних засобів. Сьогодні ставка для нових кузовів становить € 218 за одиницю та € 872 для кузовів, що використовувалися.

10. 180 діб

Положення законопроекту щодо збільшення штрафних санкції набирають чинності через 180 днів з моменту його опублікування. За цей час особи, які сьогодні використовують нерозмитнені іноземні автівки, можуть і мають пройти необхідні процедури. Зокрема, провести державну реєстрацію своїх легкових автомобілів.

В Україні пропонують скоротити акцизні ставки на ввезення автомобілів на іноземних номерах. Крім того, посилити покарання за нелегальне ввезення машин і порушення митних правил.

Зараз ви читаєте новину «Ставка для електромобілів та митні послаблення - 10 особливостей закону для євроблях». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути