Різниця в колишніх ставках для розмитнення авто на єврономерах і прогнозованих суттєва.
Легалізація авто на єврономерах становитиме 50 євро за бензиновий мотор і 75 євро - за дизельний. Різниця буде лише в нарахованих коефіцієнтах на обсяг двигуна і паспортний вік авто, передає "Економічна правда".
При оформленні авто з бензиновим двигуном 2000 см³ і 2012 року випуску стартовий внесок становитиме 50 євро. До обсягу двигуна застосовуємо коефіцієнт у 1000 і отримуємо двійку. Вік автомобіля буде 5 років. Формула виглядатиме наступним чином:
50 євро х 2 х 5 = 500 євро
При дизельному двигуні з об'ємом 1600 см³ і віком до 10 років розмитнення коштуватиме:
75 євро х 1.6 х 10 = 1200 євро
Новий податок буде значно менше чинного. У випадку з бензиновим мотором 1600 см³ зараз доведеться заплатити за розмитнення 2629 євро, а за новими ставками легалізація машини обійдеться в 400 євро.
Крім того, введуть обмеження на кількість авто, які можна ввозити без грошового забезпечення. Нерезидент зможе ввезти тільки один автомобіль у системі тимчасового ввезення. Для іншої кількості гарантом може виступати фінансова установа, яка візьме відповідальність сплатити суму всіх митних платежів, якщо авто не вивезуть вчасно.
Також посилять покарання за порушення митних правил. При ввезені авто в країну не можна віддавати його в користування іншим особам або змінювати його комплектацію. Не можна використовувати авто на єврономерах у підприємницькій діяльності або для отримання доходу. За порушення закону накладатимуть штраф 8,5 тис. грн. За повторне порушення доведеться заплатити вже 170 тис. грн і позбутися прав на рік.
Якщо авто не виїжджає вчасно з країни, то на власника накладуть штраф. Сума залежатиме від кількості днів, які перевищили ліміт. За день - 170 грн. За три - 850 грн. А за несплати штрафу машину конфіскують.
В Україні пропонують скоротити акцизні ставки на ввезення автомобілів на іноземних номерах. Крім того, посилити покарання за нелегальне ввезення машин і порушення митних правил.
Коментарі
1