Понад 160 автомобілів представили на ретро-зльоті у Харкові.
Gazeta.ua пропонує п 'ять найстарішіх зразків, які презентувалі на Майдані Свободи.
1. Delaunay-Belleville 20 СV, 1908 рік
Французька фірма постачала тільки готове шасі, а кузов замовник міг вібирати сам. Він був закріплений на 4-х болтах, что дозволяло швидко зняти його и поміняти. Днище шасі захищали знизу листами. Завдяки цьому бруд і каміння не забивали і не ламали ланцюг.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Made in USA - десятки надпотужних і неймовірних американських машин показали на Ретро-зльоті
На одній з таких машин їздив російський цар Микола 2. В імператорській двір поставилидва автомобіля цієї марки. Витрати склали 184 тис. доларів у сучасному еквіваленті. Незабаром Delaunay-Belleville" прописалися в царських і королівськіх гаражах Греції та Іспанії.
2. FORD A, 1927 рік
Модель випускалася в найрізноманітніших варіантах: купе (Standard і Deluxe), бізнес-купе, "Sport Coupe", "Roadster Coupe" (Standard і Deluxe), кабріолет, фаетон (Standard і Deluxe), універсал, таксі, пікап та ін. Крім США, Ford виробляв модель на заводах в Аргентині, Канаді, Франції, Німеччині і Великобританії.
3. Buick 2-24, 1924 рік
"Купили в 2012 на аукціоні в США. Вклали більше 30 тисяч: була в поганому стані, але комплектна. Намучилися зі стрічковими гальмами - вони були повністю зношені. Довелося винаходити власну технологію. Машина - повністю оригінал", - каже Gazeta.ua співзасновник музею автомобільної техніки "Фаетон" Дмитро Позняк.
4. Chevrolet 17 М, 1921 рік
Ще одне авто з зібрання музею "Фаетон". "Купили в США 6 років тому. Пофарбували кузов, крила, а диски не чіпали - машина була у відмінному стані", - згадує Дмитро Позняк
5. Packard Single Eight
У моделі маса конструктивних нюансів. Серед Іншого, кабіна водія відгороджена від пасажирів склом. Зв'язок здійснювався через переговорний електромеханічний пристрій.
"Фірма Packard спеціалізувалася на випуску дорогих автомобілів классу "люкс". Наш екземпляр випущений 1930 року. Їздив якийсь багач, а може і ганстер. Купили в автомобільному музеї США", - розповів Gazeta.ua Олексій Басов, директор клубу авторетроклуба "Олександрівський" з Запоріжжя.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Унікальний Opel Admiral, машина Щербицького та спецтехніка КДБ - стартував зльот ретроавтомобілів
Автомобілі Packard були дуже популярні в Царській Росії: їх масово закуповували для армії і використовували на фронтах Першої світової війни в якості штабних машин. Згодом одна з них потрапила до керівника СРСР Сталіну. Радянський лідер був зачарований величезним і швидким фаетоном з декоративними планочками біля радіатора і характерними барабановіднимі фарами. "Packard -180", що потрапив в Радянський Союз в роки Другої світової війни, послужив прототипом для створення першого радянського автомобіля представницького класу - ЗІС-110.
Коментарі