Сьогодні у Києві провели "Велике жіноче ралі". Захід проходив навпроти Київської міської державної адміністрації на Хрещатику. Там невеликим парканом відгородили ділянку для збору учасників й проведення змагань, встановили сцену. Екіпажі проходили кілька елементів змагань і їхали за легендою по місту.
"Всього взяло участь 33 екіпажі. У кожному – пілот і штурман. Учасники повинні були виконати слалом на Хрещатику. Після цього рушити за легендою по місту. Кожна машина мала пройти протягом ралі 72 кілометри", - розповідає Gazeta.ua гонщик і засновник Великого жіночого ралі чемпіон України з кільцевих перегонів Сергій Малик.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У параді ретро техніки взяло участь понад 70 машин
Це вже 19 за рахунком ралі в центрі столиці. Вперше його провели 1998 року. "Цього разу найбільше нових дівчат, що вирішили випробувати себе. Колишніх учасниць небагато. На нашому ралі зазвичай участь беруть такі жінки, які на дорогах носа втруть будь-якому чоловікові. Щоб перемогти у Великому жіночому ралі мало просто мати водійське посвідчення. Потрібні навики видіння і толковий штурман, який швидко орієнтується", - каже гонщик.
У змаганнях взяли участь не лише столичні машини. Приїхали на Хрещатик і автомобілі з Черкаської області, Одеської , Івано-Франківської, з Чернігова та Сумської області. Була машина й з литовськими номерами.
"Дуже пощастило з погодою. Добре, що багато нових учасників і всі машини різного класу. Зазвичай цей захід проходив скромніше – десь на Європейській площі. Приємно, що міська влада пішла на зустріч організаторам – Київському міському автомотоклубу, перекрила Хрещатик і забезпечила яскраве проведення свята", - говорить Gazeta.ua чемпіон України з авторалі Роман Щипков.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Понад 700 ретро автомобілів показали на вихідних у Києві
За умовами змагання, автомобілі учасників поділяють на три класи – 1 з двигуном обсягом до 1,4 л, 2 – до 1,8 л, 3 – понад 1,8 л. Серед машин, що брали участь, були найбільш різноманітні - Mini Cooper, Subaru Legacy, Renault Megane, Ford Fiesta, Daewoo Lanos та інші. Були й машини, що значно вирізнялися із від інших - електромобіль BMW I3 та "Москвич 400", у якому двоє дівчат, одягнені у ретро стилі. Він найстаріший автомобіль сьогоднішнього заходу.
"Цей "Москвич" 1950 року випуску. Він належить клубові технічної класики Old Car Service. Не зважаючи на те, що легковику вже 67 років, він повністю справний. Відновлений із точністю до оригіналу. Ми пригнали машину сюди, як і "Ікарус" "Проекту Кофейбус", щоб показати киянам і гостям міста – автомобільний сезон розпочато й ми готуємося до фестивалю старовинної техніки Old Car Land-2017. Він стартує з 28 квітня у Києві й цього разу проходитиме цілих 5 днів", - говорить Gazeta.ua один із організаторів фестивалю Павло Лозовенко.
100 відреставрованих автомобілів, автобусів і тролейбусів презентували у реставраційному центрі КП "Київпастрансу" на вул. Виборзькій у Києві. У грудні торік там відкрили другу виставкову залу "Чайки". У ній розмістили легкові машини та мотоциклетну техніку.
Коментарі