Гарну ідею ще треба зуміти продати, інакше - кіна не буде

Українським кіноробам, щоби гідно конкурувати із західними колегами, варто навчитися презентувати свої сценарії. Чому це важливо?

Оооо, нарешті це сказали. На Одеському фестивалі сиджу на панелі про інформаційну політику. Виступає режисерка афганського походження Сахра Карімі та розповідає про важливість презентації свого проєкту з боку кіноробів.

...порівнює своїх американських та східноєвропейських студентів. Каже, що другі зазвичай можуть пітчити чудову ідею із сильним сценарієм, але робити це так херово і нецікаво, що ніхто її не захоче фінансувати. А ось американці - навпаки

І порівнює своїх американських та східноєвропейських студентів. Каже, що другі зазвичай можуть пітчити чудову ідею із сильним сценарієм, але робити це так херово і нецікаво, що ніхто її не захоче фінансувати. А ось американці - навпаки. Матимуть якесь лайно (вона так і сказала), проте так яскраво його презентують і розпишуть, що усі сидітимуть захоплені. Бо вони вміють продавати.

Як постійна глядачка пітчингів - гаряче підтверджую. Плюс - постійна проблема з промо вже готових стрічок, особливо авторських. Бувають такі чудові роботи, а ніхто про них не знає. Багато років тому одні продюсери робили лекцію про промоцію і порівнювали наших кіношників із батьками, які ховають свою дитинку у візочку за шторкою. Щоб її, не дай бог, ніхто не побачив. Досі актуально.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі