Дитина в школі має приємно проводити час чи зусиллями досягати висот

Оцінки не мотивують лише слабких учнів

Навіщо в школі ставити оцінки? Адже вони так травмують дітей, часто неадекватні, заважають жити, і взагалі без них набагато легше.

Тут така справа.

1. На жаль, оцінки не мають мотивувального значення, але це тільки для слабких і середніх учнів, і зрозуміло чому: їм нема чим пишатися.

А ось для успішних і відмінників вони дуже навіть важливі. Тому що без порівняльних оцінок відмінники втрачають мотивацію. Вони кажуть: тепер немає сенсу старатися.

Без порівняльних оцінок відмінники втрачають мотивацію

Хоча, якщо відмінники нікому не потрібні, то й добре.

2. До речі, а як виховувати в дітях таку якість, як лідерство? Перед ким вони повинні лідирувати? Хоча, якщо такого завдання з лідерами немає, то може і не треба.

3. Вважається, що школа готує дітей до майбутнього. А в майбутньому цих дітей чекає конкуренція в бізнесі і за право зайняти якусь посаду в кар'єрі.

Адже в бізнесі ейчари безжально порівнюють людей за різними параметрами і вибирають найкращих. Але якщо з дитинства не культивувати конкурентне середовище, то як діти підготуються до цього в дорослому житті?

4. Навіщо оцінки скасовуються? Відповідь: з метою зменшення у дітей стресів, щоб навчання було тільки задоволенням, не напружувало, і щоб ходити в школу без будь-якої відповідальності. В принципі, теж варіант. Просто без прагнення до цілей-оцінок якість знань у школярів знижується.

5. Все залежить від цілей навчання і цілей країни. Американці схиблені на шкільній змагальності. За підсумками оцінок переводять дітей в спеціальні класи — вище або нижче рівнем. І ця країна передова в усьому.

А якщо в школу ходити тільки для проведення часу, то такі країни теж є. І у них нічого хорошого.

Тобто, тут або старатися, прагнути і досягати, або жити спокійно і щасливо, але на середньому рівні. Втім, обидва ці варіанти гарні, тому я і почав цей пункт з амбіцій батьків.

6. Уявіть, що в спорті всі бігають і стрибають тільки на інтерес, без лідерства, без чемпіонства, без місць, без бажання стати першим, без голів, очок, секунд. Що це буде за спорт?

Найсильніші й найсерйозні школи в світі — жорсткі, з вибуванням слабких учнів

7. Питають, чи можна обійтися без оцінок? Звісно так. Просто результати будуть інші. Слабші.

Навіть у Фінляндії, на яку так часто посилаються, через 20 років їх реформи освіти, побачили тих випускників, яким зараз 30−40 років, і… зрозуміли, що з безоцінюванням трохи промахнулися.

8. Найсильніші й найсерйозні школи в світі — жорсткі, з вибуванням слабких учнів. Але це влаштовує не всіх батьків.

Тому школи можуть бути різні: і серйозні, і не дуже.

Все залежить від того, навіщо ви посилаєте дитину в школу: щоб вона там просто приємно проводила час, чи щоб працею і зусиллями добивалася в житті висот.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Наші автори
Дмитро Ярош Командувач Української добровольчої армії
Віктор Лещинський Президент Національного експертно-будівельного альянсу України
Олег Романчук Публіцист
Володимир Ярославський Шеф і керуючий партнер ресторану "Lucky"
Ольга Айвазовська Голова громадянської мережі "Опора"