Зеленський пообіцяв інвесторам протилежне тому, що вони прагнули почути

Їм потрібні рівні правила, а не особливі

Є два типи висловлювань публічних осіб: позиція та послання.

Коли висловлюєш позицію, то розумієш, що вона буде навічно асоціюватися з тобою. Тому в таких випадках треба чесно, прямо і відверто говорити те, що думаєш. От чому я підтримую міністерку освіти та науки Ганну Новосад. Краще висловити пряму позицію, ніж брехати і викручуватися. Якщо вам більше подобається, коли вам брешуть і викручуються, ніж коли висловлюють пряму позицію, - значить, готуйтеся до того, що вам все життя будуть брехати.

Інша річ - послання. Послання має маркетинговий характер. Воно має на меті спонукати конкретну цільову аудиторію до конкретних дій. Наприклад, коли президент виступає перед інвесторами, то хоче спонукати їх вкладати гроші в країну. І тут важливо спиратися на розуміння потреб і цінностей цільової аудиторії.

Важливо спиратися на розуміння потреб і цінностей цільової аудиторії

"Я люблю полуницю, але, йдучи ловити рибу, беру натомість хробаків, бо риба любить хробаків", - це класика маркетингу.

Обіцяти інвесторам особливі правила - це прямо протилежне тому, що вони прагнули почути. Вони очікували, що їм скажуть про рівні правила. Ось чому так важливо готуватися до виступів. Хоча би трохи.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі