П'ять питань щодо причин авіакатастрофи в Ірані
Висновки можуть робити тільки експерти, а ми можемо ставити питання і розмірковувати
1. Щойно на брифінгу прем'єр-міністр Олексій Гончарук відмовився коментувати заяву посольства України в Ірані про те, що літак зазнав несправності двигуна, і аварія не була викликана "тероризмом". Тим часом цю заяву цитували всі світові інформагентства.
Питання: українське посольство просто некомпетентне аж до такої межі чи посольству хтось дав вказівку так коментувати?
2. Хто загинув на борту? Посади і рід занять цих людей може дати нові версії. 63 громадянина Канади - це ж не туристи, скоріше за все. В Ірані, скажімо, дислокувалась до сьогодні Канадська Операція IMPACT, яка почалася, коли Збройні сили Канади підтримали Глобальну коаліцію для остаточного розгрому Даешу в Іраку та Сирії. Також в Ірані дислокується місія НАТО.
Хто загинув на борту? Посади і рід занять цих людей може дати нові версії
82 загиблих громадяни Ірану - хто вони? Чи не було серед них осіб причетних до ядерних розробок чи, скажімо, осіб, причетних до організації 13 способів помсти американцям.
3. Хто ті двоє, які чомусь не полетіли, хоч і придбали квитки?
4. Чому наш прем'єр-міністр говорить, що сьогодні вночі ще не було підстав забороняти польоти українській цивільній авіації і що події надто стрімко розвивались. Весь світ ще 5 днів тому знав про загибель іранського генерала і весь світ тільки й говорить про небезпеку третьої світової та конфлікт США з Іраном.
Питання: нашій владі дійсно 5 днів замало для тримання ситуації під контролем та прийняття миттєвих рішень чи їх просто немає на місцях, всі на новорічному відпочинку? Чи все ж таки розуміли небезпеку, але 4 рейси МАУ на тиждень до Тегерану - який не який, а прибуток?
5. Наш літак МАУ приземлився в Тегерані сьогодні вночі о 1:05, а вирушив у зворотньому напрямі о 5:15 . Протягом цього часу відмінив свою посадку в Тегерані лише рейсовий літак іранських авіаліній з Лондону. Збіг це чи ні - треба також розібратись слідчій комісії.