Зеленський звертається до виборця, як дитина до дитини

Майже всі кандидати формують політичний образ батька чи матері

Здається, ніхто не аналізував феномен Зеленського з точки зору транзакційного аналізу, запровадженого у психології Еріком Берном ("Ігри, в які грають люди").

Берн визначає три "Я-стани" особистості: Батько, Дорослий та Дитина (не буду переказувати книгу для тих, хто не читав).

Майже всі кандидати формують політичний образ Батька чи Матері і з цієї вершини звертаються до виборця як до Дитини ("Я вас захищатиму, турбуватимусь, забезпечуватиму тощо").

Зеленський першим звернувся з позиції Дитини до Дитини ("Зробимо їх разом!" та інші подібні гасла), і це виявилося абсолютно новим словом в українській політичній рекламі, вигідно відрізняючи таке послання від інших, зажованих та однакових.

Ніхто з кандидатів не звертається як Дорослий до Дорослого

Ніхто з кандидатів не звертається як Дорослий до Дорослого ("Кров, важка праця, сльози і піт", казав Черчилль).

Друзі-психологи, що скажете?

(Вищенаведений текст не містить жодних оцінок особистостей, програм чи перспектив жодних кандидатів, а оцінює виключно політичну рекламу, розроблену їхніми штабами. Так само текст не містить агітації за чи проти якихось кандидатів).

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі