Зеленський звертається до виборця, як дитина до дитини
Майже всі кандидати формують політичний образ батька чи матері
Здається, ніхто не аналізував феномен Зеленського з точки зору транзакційного аналізу, запровадженого у психології Еріком Берном ("Ігри, в які грають люди").
Берн визначає три "Я-стани" особистості: Батько, Дорослий та Дитина (не буду переказувати книгу для тих, хто не читав).
Майже всі кандидати формують політичний образ Батька чи Матері і з цієї вершини звертаються до виборця як до Дитини ("Я вас захищатиму, турбуватимусь, забезпечуватиму тощо").
Зеленський першим звернувся з позиції Дитини до Дитини ("Зробимо їх разом!" та інші подібні гасла), і це виявилося абсолютно новим словом в українській політичній рекламі, вигідно відрізняючи таке послання від інших, зажованих та однакових.
Ніхто з кандидатів не звертається як Дорослий до Дорослого
Ніхто з кандидатів не звертається як Дорослий до Дорослого ("Кров, важка праця, сльози і піт", казав Черчилль).
Друзі-психологи, що скажете?
(Вищенаведений текст не містить жодних оцінок особистостей, програм чи перспектив жодних кандидатів, а оцінює виключно політичну рекламу, розроблену їхніми штабами. Так само текст не містить агітації за чи проти якихось кандидатів).