Kazka зробили для іміджу України більше, ніж президент, прем'єр і депутати
Таке визнання повертає віру в зміни на краще
Україна рідко може похвалитися позитивними новинами. Особливо останнім часом. Прагнемо, але в основному не виходить. До речі, як і у багатьох інших країн. Тут не тільки і не стільки конкуренція, скільки ціла купа проблем.
Нам, звичайно ж, хотілося б розробити власний водневий двигун, винайти ліки від раку, вирішити задачу телепортації і зробити наукове відкриття у квантовій теорії гравітації.
Замість цього, у світові ЗМІ, в основному, потрапляємо тоді, коли у нас відбувається чергова халепа. Наприклад, така як зараз. Весь інший час фоном звучать історії про наші корупційні скандали, неконкурентоспроможність економіки, олігархічні монополії, непрозорість ринку, кидалово, відсутність інституційних реформ.
Наше головне досягнення наразі - пісня "Плакала"
Водночас наше головне досягнення наразі - пісня "Плакала". Її зараз крутять тисячі радіостанцій світу: в США, Німеччині, Франції, Японії, Ізраїлі. Це хіт українського гурту Kazka. На нього пишуть кавери, знімають пародії і розбирають кліп по кадрах. А текст переводять з української на десятки інших мов. Пісня увійшла в ТОП-10 світового чарту Shazam. За 2 місяці зібрала більше 100 млн переглядів на Youtube.
Творці цієї пісні за 2 місяці зробили для іміджу України у світі більше, ніж президент, прем'єр-міністр, міністри і депутати разом узяті. Чи треба говорити, що одним таким хітом, його автори в черговий раз повернули багатьом із нас віру в зміни на краще.
Якщо поставите фільтр на політику і віддаватимете перевагу новинам розвинених країн, швидко побачите, що реальність світу сьогодні неймовірно крута. У метрі від нас мчить потужний енергетичний потік. У ньому інновації, бізнес, культура, мистецтво, спорт, музика, кіно, література, технології щохвилини пронизуються новими досягненнями цивілізації. Якщо зробити крок вперед - в потік, стає очевидно, що світ дивовижний в своїй єдності і прекрасний у різноманітті. І якщо захотіти і щодня над собою працювати - обов'язково з'явиться аж ніяк не примарний шанс створити що-небудь ціннісне і значуще.
В українців сильний підприємницький дух. Але погано з маркетингом
В українців сильний підприємницький дух. Але погано з маркетингом. Однак такі люди, як Kazka не тільки красиво, а й професійно повідомляють світові про те, що ми є. Що ми не варвари, а креативні, сучасні. Деякі з нас здатні дати фору багатьом, створюючи крутий продукт, який буде затребуваний десятками, сотнями мільйонів людей в усьому світі.
Коментарі