Перемога на дорогах

Грошей менше, а ремонту більше

За останній рік багато хто відзначив, що дороги ремонтують і будують помітно більше, ніж раніше. Виглядає це тим більше примітно, що в доларовому еквіваленті держбюджет зменшився наполовину в порівнянні з 2013 роком. Але це лише один аспект питання.

Інший - ціна. При тому, що два головні компоненти собівартості будівництва чи капремонту доріг імпортні, вартість у твердій валюті в порівнянні з тим же домайданним періодом впала в середньому удвічі! Тобто розмови про п'ятдесятивідсоткові відкати на дорогах в той період - не перебільшення.

В доларовому еквіваленті держбюджет зменшився наполовину в порівнянні з 2013 роком

Але і це ще не все. Головна зміна в порівнянні з періодом державного клептократизму імені Януковича все ж у якості робіт. Я добре пам'ятаю як у період найактивнішої крадіжки грошей під прапором Євро-2012 за півтора року дві центральні вулиці Києва, за якими їздив щодня в офіс і додому, ремонтували тричі! А більшість доріг, зроблених капітально в 2016 році, відстояли зиму абсолютно нормально і продовжують гідно служити в цьому сезоні.

Неофіційно керівники "Київавтодору" і "Укравтодору" кажуть, що якість самого асфальту їх все ще не влаштовує, але в цьому році воно стало ближче до бажаного. Тобто необхідності в щорічному ремонті зроблених зараз шляхів тут явно вже не буде.

Смішно очікувати, що в країні, де чверть століття не вкладали в дороги, втім, при Совдепії вони теж були далекі від ідеалу, можна докорінно змінити ситуацію за пару років. Але давайте погодимося, що за короткий післямайданний проміжок ми в деяких аспектах все ж стали набагато ближчими до суспільства, в якому хотіли б жити.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі