Щодо "євроблях"

Чому державні відомства не їздять на вітчизняних автомобілях?

Те, що в "європейській Україні" автомобілі дорожчі за "дику санкційну азійську Росію" - нонсенс.

Щодо підтримки вітчизняного виробника - його немає і не буде. Власне, якщо він є, то державні відомства мають користуватися лише ними.

Всі службові авто - виключно ЗАЗи. Поліція - лише на них і т. д. При чому, українське виробництво має бути не крупновузловим збиранням іноземних авто, а зі значною кількістю вітчизняних комплектуючих.

Треба легалізувати, звести розмитнення до рівня інших країн довкола України та одержати гроші у бюджет

Тому все це треба легалізувати, звести розмитнення до рівня інших країн довкола України та одержати гроші у бюджет.

Це настільки очевидні речі, що є лише одна країна в світі, де все може бути інакше - Україна. Бо лише в Україні думка одного конкретно Таріела Васадзе (президент ВАТ "Українська автомобільна корпорація", - ред.) важливіша за громадську думку і логіку економічного розвитку.

З іншого боку, це привід для громадян подумати. Якого дідька треба підтримувати кожного разу на виборах політиків, для яких Васадзе дорожче за вас?

Можливо, всіх нинішніх депутатів час викинути на смітник, і робити так доти, поки вони не перейдуть від обслуговування інтересів "солідних дядь" до бодай спорадичного врахування інтересів тих, хто їх делегував?

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Наші автори
Геннадій Друзенко Міжнародний правник
Володимир Горбач Політичний аналітик Інституту Євро­атлантичного співробітництва
Віктор Вовк Громадсько-політичний діяч
Віктор Бобиренко Політолог
Ярина Матвійчук Журналіст Української служби "Голосу Америки"
Погода