У Борисполя з'явився конкурент

Де "припаркуватися" Ryanair

Прихід Ryanair в Бориспіль міг призвести до збитків держкомпанії. В результаті прийняли геніальне рішення. Робити базу для лоукостерів в державному аеропорту в Гостомелі. Логічно. Адже в Борисполі є готова інфраструктура, яка простоює, а в Гостомелі її немає. І яке рішення ухвалить справжній державник? Правильно, побудувати ще пару терміналів. Нехай буде. А в Борисполі нехай стоять. Там же, як у Франкфурті, кожну хвилину літак злітає, вже бідним місця мало на смузі. Або? Стоп? Чи не злітають? Тим більше. Потенціал для зростання божевільний. Може, МАУ ще збільшить кількість рейсів. А поки можна освоїти копійчіну в Гостомелі. Ну всім же добре. А збитки? Які збитки? Ніяких збитків. Тільки капітальні інвестиції.

Це в Борисполі могли бути збитки, а в Гостомелі - інвестиції

Це в Борисполі могли бути збитки, а в Гостомелі все по іншій статті піде. І інфраструктурні проекти - також. Точки зростання. Ось же вони. Ростуть прямо в Гостомелі. Там же можна ще меморандум з китайцями підписати. Взяти у них кредит і побудувати за їх матеріали пару терміналів. Ну або хоча б кіоск з шаурмою. Лоукости все ж таки. Навіщо людей балувати.

І так, це геніальне рішення. Тільки в тому випадку, якщо так тиснуть на ірландців з Ryanair. Щоб вони Бориспіль не сильно віджимати. Треба ж вірити в краще.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Наші автори
Єгор Стадний Директор аналітичного центру CEDOS
Олександр Поліщук Військовий дипломат, аналітик Фонду "Майдан закордонних справ"
Андрій Таїцький Викладач англійської мови. Працює у В'єтнамі
Сергій Тарута Народний депутат, лідер партії "Основа"
Вероніка Мудра Голова громадської організації "Біла Стрічка"
Погода