У Борисполя з'явився конкурент

Де "припаркуватися" Ryanair

Прихід Ryanair в Бориспіль міг призвести до збитків держкомпанії. В результаті прийняли геніальне рішення. Робити базу для лоукостерів в державному аеропорту в Гостомелі. Логічно. Адже в Борисполі є готова інфраструктура, яка простоює, а в Гостомелі її немає. І яке рішення ухвалить справжній державник? Правильно, побудувати ще пару терміналів. Нехай буде. А в Борисполі нехай стоять. Там же, як у Франкфурті, кожну хвилину літак злітає, вже бідним місця мало на смузі. Або? Стоп? Чи не злітають? Тим більше. Потенціал для зростання божевільний. Може, МАУ ще збільшить кількість рейсів. А поки можна освоїти копійчіну в Гостомелі. Ну всім же добре. А збитки? Які збитки? Ніяких збитків. Тільки капітальні інвестиції.

Це в Борисполі могли бути збитки, а в Гостомелі - інвестиції

Це в Борисполі могли бути збитки, а в Гостомелі все по іншій статті піде. І інфраструктурні проекти - також. Точки зростання. Ось же вони. Ростуть прямо в Гостомелі. Там же можна ще меморандум з китайцями підписати. Взяти у них кредит і побудувати за їх матеріали пару терміналів. Ну або хоча б кіоск з шаурмою. Лоукости все ж таки. Навіщо людей балувати.

І так, це геніальне рішення. Тільки в тому випадку, якщо так тиснуть на ірландців з Ryanair. Щоб вони Бориспіль не сильно віджимати. Треба ж вірити в краще.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Наші автори
Мирослава Ґонґадзе Головний редактор і керівник Української служби "Голосу Америки"
Віктор Каспрук Політичний аналітик
Тарас Возняк Культуролог, директор Львівської галереї мистецтв ім. Б. Возницького
Євген Іхельзон Засновник проекту "Я люблю Азію"
Сашко Даниленко Мультиплікатор, художник
Погода