Дивіться російське кіно
Зовнішня політика РФ починається з кінематографу
Я серйозно. Звісно, не просто так, а з науковою метою.
Це - найкращий спосіб аналітики російського зовнішньо-політичного курсу. І не просто аналітики - а стратегічного прогнозу.
1938 рік. В СРСР виходить фільм "Алексндр Невський". Створив його на держзамовлення найкращий режисер СРСР - Ейзенштей. Затверджений персонально Сталіним.
Що вражає в цьому фільмі? Там майже немає "марксизму". Ні тобі класової боротьби, ні пригнічення. Всі позитивні герої - князі та бояри. Тобто "експлуататори". А сам князь Невський, "святий" Російської православної церкви та феодал, - взагалі ідеал людини. Не даремно його зіграв Черкасов - велична зовнішність теж відігравала серйозну роль.
А хто вороги? Вороги - німці, католики, європейці. Ви лише подивіться, що там за типажі! Кожен актор - наче з картин Босха. Абсолютні потвори. Злі, позбавлені людського. Що лише бажають руйнувати, палити та спалювати заживо немовлят.
Всі нинішні міфи російсько-української війни відображені в російських фільмах 90-х
От вам й ідеологія. Від чистого "марксизму" переходимо до російського імперіалізму. Головний ворог - Європа. І цю Європу може перемогти лише "народ на чолі з елітою".
І це - не виняток. 1939 року виходить фільм "Мінін і Пожарський". Знову - ворожий Захід. Знову - "класово-ворожі" герої. "Буржуй" Мінін та феодал Пожарський.Вже потім був пакт Молотова - Ріббентропа, анексія Балтії, війна з Фінляндією.
Так само й усі нинішні міфи російсько-української війни відображені в російських фільмах 1990-х.Той самий "Брат-2". Там є все. І бездушний, злий "Захід", де немає нічого людського. І "бандерівці", що ненавидять все російське. І "Севастополь", за який треба відповісти.
Ніколи, від початку ери кіно, жоден зовнішньополітичний "крюк" Росії не починався без "арт-підготовки" громадської думки своєї країни у кінематографі.
Дивіться кіно, коротше.
Коментарі