вівторок, 05 листопада 2013 07:15

"Відділ кулінарії покупці мають оминати"

Автор: ФОТО З САЙТА WWW.novaukraina.org
  Артем 
Стельмашов: ”Вірус сальмонели гине при 60 градусах, а курку недосмажують, щоб приготувати швидше і продати більше”
Артем Стельмашов: ”Вірус сальмонели гине при 60 градусах, а курку недосмажують, щоб приготувати швидше і продати більше”

32 людини отруїлися у Львові куркою-гриль. М'ясо купували 23?26 жовтня в супермаркеті "Арсен" на вул. Чорновола.

—?У Києві два роки тому цим же ­харчем отруїлися 80 осіб, — каже організатор акції "Досить труїти українців!" ­Артем Стельмашов, 32 роки. Більше року активісти проводять рейди по супермаркетах столиці та області — виявляють неякісні, зіпсуті та прострочені продукти. Побували в більш як сотні магазинів.

—?Курка-гриль — це найнебезпечніший продукт кулінарії. Навіть при правильному зберіганні бути впевненим у якості неможливо. М'ясо можуть доставити несвіжими. Вірус сальмонели гине при 60 градусах, а курку недосмажують, щоб приготувати швидше і продати більше. Кулінарія — той відділ, який покупці мають або оминати, або бути обережними. Піци, салати часто готують із зіпсутих продуктів. Якщо дуже хочеться купити — вимагайте документ: де, коли і в який час його виготовлено, а не запаковано.

На які продукти ще треба звертати увагу?

—?Акційні, із заниженою ціною, виставлені на початку полиці. Із трьох майонезів, перев'язаних акційною стрічкою, посередині буде зіпсутий.

Усі супермаркети продають неякісну продукцію?

—?Практично. У серпні зробили рейд десятьма торговими закладами столиці, у всіх виявили порушення.

В чому причина?

—?У директорів і працівників супермаркету немає мети потруїти українців. Але є два фактори. Фінансовий: збути товар, щоб не втратити гроші. Другий — людський. Адміністратори, менеджери не мають премій, якщо продадуть партію протермінованих харчів. Вони недбало ставляться до обов'язків.

Чому магазини не розпродують товарів, термін споживання яких закінчується?

—?У Європі є такі відділи. Їх товари завжди мають попит, бо ціни знижують більш як наполовину. У нас подібної практики немає. Але в кількох українських супермаркетах є нововведення. Якщо покупець знаходить протерміновані продукти, то може викликати адміністратора й обміняти їх на свіжі за 9 копійок. Знайомий так купив у "Фуршеті" кальмари, ковбасу та соус. Працівники перевіряють товар, щоб не мати збитків.

Власники супермаркетів багато втратять, якщо відмовляться від зіпсутих товарів?

—?Не думаю. Вони втрачають клієнтів. Вкладають купу грошей у рекламу, аби їх повернути. А коли труяться люди — кількість покупців скорочується шаленими темпами.

Що робити, коли на прилавку бачиш зіпсуті продукти?

—?Попросити адміністратора забрати їх із полиць. Якщо побачили вдома — із чеком приходьте й міняйте на свіжі або вимагайте повернути кошти. Супермаркет обирайте за трьома принципами — чистота, запах, умови зберігання продуктів.

Зараз ви читаєте новину «"Відділ кулінарії покупці мають оминати" ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

15

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути