27 березня в Полтаві в пасажирського мікроавтобуса "Рута" на ходу відпало колесо. Віз уранці людей із мікрорайону Сади до залізничного вокзалу. Ніхто не постраждав.
"Від різкого удару остаточно прокинулася. Перелякалися всі, включно з водієм. Енергії, отриманої від адреналіну, вистачило на цілий день", — написала в соцмережі пасажирка Надія Сідько, 31 рік.
За останні півроку це п'ятий відомий випадок, коли в полтавських автобусів і маршруток на ходу відпадають колеса. Насправді таких аварій трапилося до десятка, кажуть перевізники.
— Найчастіше так ламаються "ГАЗелі". На початку грудня минулого року у великого автобуса відпали одразу два задніх колеса. Одна маршрутка губила колесо двічі за день, — говорить полтавський перевізник 46-річний Анатолій Герасименко. — Технічний стан транспорту має перевіряти черговий механік підприємства. Після перевірки ставить підпис у журналі. Кожні півроку рухомий склад має проходити техогляд. Та на практиці все не так. Деталі не замінюють, бо дорого. Їх ремонтують. Тріснуту балку чи осьову можна зварити, але міцності вже не буде. Дешевше дати хабар, аби машину пропустили на маршрут. Підвищення вартості квитка ситуацію не врятує. Як зростає тариф, збільшуються й відкати за користування маршрутом. До того ж після зими зник асфальт. Ями такі, що дивно, як узагалі маршрутки їздять.
Вартість проїзду в полтавських маршрутках та автобусах — 5 грн, тролейбусах — 3 грн.
Коментарі