У вузах триває вступна кампанія. Останнім часом збільшується інтерес до другої вищої освіти в сфері менеджменту. Здобути освіту в цій галузі хочуть 42% працюючих фахівців.
— Сучасний бізнес швидко змінюється й розвивається. Аби йти вперед і бути ефективним керівником, потрібно слідкувати за цими змінами. Отриманих у юні роки знань стає недостатньо. У 18 років людина має одне сприйняття, а в 40 — зовсім інше, — каже львів'янин, власник мережі магазинів "Лео Кераміка" 44-річний Іван Запотічний. Торік закінчив магістерську програму за спеціальністю "Менеджмент" — бізнес-адміністрування в Львівському інституті менеджменту. За першою освітою — математик. Розповідає про своє навчання.
Чому для здобуття другої вищої освіти обрали Львівський інститут менеджменту?
— Відчув, що для ведення справ моєї мережі бракує економічної освіти. Раніше також навчався у вузі, але покинув через фінансові труднощі. Обрав саме цей інститут, бо в ньому навчають у рамках бізнес-школи вузу, роблять акцент на практичних навичках. Крім того, бачу, що з цього інституту виходить багато успішних людей. До прикладу, один із моїх партнерів по бізнесу — колишній випускник саме ЛІМу.
Як відбувалося навчання?
— Під час навчання теорію поєднували з практикою. Майже на всіх дисциплінах спочатку викладачі розказували теоретичну частину. Потім навички закріплювали практично — працювали з різними таблицями, створювали графіки та сайти. Навчалися із середи по суботу. Раз на місяць мали модуль.
Хто були ваші одногрупники?
— Здебільшого успішні бізнесмени, менеджери, керівники в різних організаціях. Кожен міг розказати багато цікавого, ділився власним досвідом роботи. Усі вони здобували другу освіту. Загалом у нашій групі було 15 осіб. Заняття проходили в діалогах і дискусіях. З викладачами спілкувалися на рівних.
Чи була у вас практика?
— Студенти з моєї групи їздили на практику в Німеччину. Я, на жаль, не мав змоги поїхати через роботу. Там проходили практику в торгово-промисловій палаті, у компанії "Мерседес-Бенц". Їм показували організацію роботи підприємств, топ-менеджери компаній вчили основ адміністрування.
Якось втілювали в організацію власного підприємства отримані під час навчання знання?
— Навчився краще орієнтуватися в маркетингу й бухгалтерському обліку. Статистичний аналіз, що нам викладали, виявився цікавим у плануванні роботи, у прогнозуванні залишків. Це все збільшує ефективність бізнесу.
Коментарі