На великих залізничних вокзалах та в міських касах попереднього продажу квитків Укрзалізниця встановила пристрої прослуховування. Їх приладнали до гучномовців біля віконечка касира, щоб записувати розмову з покупцем. Завдяки такій системі залізниця контролюватиме роботу працівників. Якщо пасажир напише скаргу, будуть реальні докази неякісного обслуговування.
—?Перший аналіз ми провели, — каже Юлія Грабова із прес-центру "Львівської залізниці". — Роботою касирів задоволені. Дали їм можливість також послухати себе "збоку". Та й пасажири тепер ведуть себе чемніше.
Касир зобов'язаний вислухати покупця, дати повну відповідь, запропонувати варіанти, якщо квитків на конкретний поїзд немає. Чітко повідомляє всю інформацію — дату, час, місце, номер?потяга і вартість.
Записи розмов зберігають місяць. Доступ до системи мають двоє залізничників на кожному вокзалі.
—?У центральних касах працівники більш-менш виховані, — розповідає львів'янка 28-річна Анна. — А от на приміському вокзалі сварки з ними були щодня. Раз навіть скаргу писала начальнику залізниці. Чоловік у черзі переді мною поспішав на поїзд, а касирка по телефону розмовляла. Він попросив припинити говорити й дати квиток. Вона його рагулем обізвала. Я втрутилася, а вона до мене: ти хто така? Заяву начальник прийняв і через два дні мене повідомили листом, що її звільняють. Пожаліла людину, бо де зараз роботу знайдеш? Забрала заяву. Вона ще працює, але більше від неї поганих слів не чула.
Останнім часом касирки кажуть клієнту "до побачення".
Коментарі