Ексклюзиви
четвер, 03 грудня 2009 07:29

Пожежа в маршрутці зупинила пів-Києва

Автор: фото з сайту www.zatou4i.livejournal.сom
  Палаючу маршрутку на Московському мосту в Києві рятувальники погасили за 6 хвилин Машини стояли за 50 метрів від ”Богдана”. Пожежні боялися, що вибухне бак із пальним
Палаючу маршрутку на Московському мосту в Києві рятувальники погасили за 6 хвилин Машини стояли за 50 метрів від ”Богдана”. Пожежні боялися, що вибухне бак із пальним

Маршрутка "богдан" загорілася на ходу у вівторок на Московському мосту в Києві. Пасажири зателефонували пожежникам о 16.29.

— Пожежна машина приїхала за 10 хвилин після виклику, — розказує 28-річний Валерій Гиря з Дніпровського управління Міністерства з надзвичайних ситуацій у Києві. — Швидше не змогли через пробки. У місті саме починався час пік. Мікроавтобус стояв у третьому ряду дороги і палав, як смолоскип.

Міліція повністю зупинила рух Московським мостом з центру на Лівий берег, де розташовані спальні райони. Машини стояли за 50 м від палаючого "богдану". Пожежні боялися, що вибухне бак із пальним. Мікроавтобус поливали піною з двох машин. Затушили приблизно за 6 хв. Маршрутка вигоріла вщент. На дорозі лишився її металевий каркас. Усі гумові, пластикові, дерев"яні елементи згоріли. Скло розтріскалося і випало на дорогу. Каркас відтягли у правий ряд. Рух транспорту мостом поновили.

— Фахівці лабораторії дійшли попереднього висновку, що "богдан" загорівся через замикання електропроводки, — додає Валерій Гиря.

242-а маршрутка рухалася від Індустріального мосту в бік станції метро Лісова. Пасажири розповіли, що коли машина проїхала зупинку "Парк Дружби народів", у салоні з"явився дим. Водій зупинився посеред дороги і відчинив двері. Люди вибігли. "Богдан" спалахнув. Ніхто не постраждав. Шофер і пасажири спочатку спробували погасити вогонь самостійно, але зрозуміли, що це нереально. Бак із пальним не вибухнув. Кажуть, він був майже порожній.

Мікроавтобус купили 2006 року за 30 тисяч доларів

— Пожежа сталася не через замикання електропроводки. Несправним виявився зворотний паливний клапан. Такі попередні висновки експертів, — розповідає Ігор Гусак, 34 роки, власник автопідприємства, яке обслуговує 242-й маршрут. — Зайве пальне не повернулося до баку, накопичилося й загорілося. Це дефект деталі. Скоріше за все — заводський. За експлуатаційними вимогами зворотний клапан палива не потрібно перевіряти чи періодично замінювати. Мікроавтобус купили 2006 року за 30 тисяч доларів. Виробник дає гарантію на один рік.

Через цю пожежу на столичних дорогах виникли багатокілометрові затори. Усі під"їзди до Московського мосту були забиті машинами. Виїхати з сусідніх районів — Оболоні, Подолу, Петрівки в бік Троєщини було неможливо. Півгодини десятки тисяч машин стояли з вимкненими двигунами.

— Від метро Дорогожичі до Троєщини їхав чотири години, — скаржиться Леонід на інтернет-автофорумі www.autoua.net. — Такого ще не бачив. Навіть у найгірші дні цю відстань проїжджав за півтори години.

Пасажири автобусів і тролейбусів, які застряли на мосту, йшли додому пішки. До лівобережних житломасивів звідти 7 км. Наступного дня кияни жваво обговорюють цей випадок.

— Останнім часом усе, що пов"язане з Москвою, або вибухає, або горить, — пише на сайті video.i.ua дописувач Енко, 19 років. — Треба змінити назву мосту. Про всяк випадок.

Зараз ви читаєте новину «Пожежа в маршрутці зупинила пів-Києва». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути