Ексклюзиви
Пʼятниця, 11 квітня 2014 06:10

Новий мер має вирішити транспортні питання

На 25 травня заплановані вибори мера столиці. Основними претендентами називають лідера партії УДАР Віталія Кличка, нинішнього главу міськадміністрації Володимира Бондаренка та нардепа Миколу Катеринчука. Місто без керівника живе з лютого 2012 року, відколи Леонід Черновецький подав у відставку. В столиці накопичилося багато проблем, що має вирішити новий мер.

Олександр Сергієнко, 63 роки, директор Інституту міста:

— Серед основних і першочергових завдань — потрібно зайнятися ревізією рішень Київради попереднього скликання, що роздавала столичні землі та майно, дерибанили на 75 мільярдів.

Засідання Київради мають бути відкриті для всіх бажаючих. Це можливо лише в приміщенні колонної зали КМДА, а не в сесійній, де навіть місця пресі немає. Голосувати можна й руками, як у 1990-х. Тоді була повна публічність. Кожна людина могла зайти й побачити, як голосує її депутат. Щоб усі ­проекти рішення оприлюднювали за 10 днів до їх прийняття, як цього вимагає закон.

З інфраструктурних об'єктів нагально потрібно вирішувати питання транспортного сполучення Троєщини, а також розв'язки на Шулявці. На Поштовій площі можна проїхати, тому завершення будівництва не таке термінове. Треба нарешті навести порядок у комунальному транспорті міста. Попередня влада його майже знищила, він задавлений приватниками.

Нагальним є питання МАФів. Їх слід упорядковувати. Тим, що працюють легально — максимально спростити роботу. Обов'язково встановити касові апарати. Бо більшість із тих підприємців не сплачують податків. Хоча там крутяться колосальні кошти — близько 100 мільйонів гривень щодня.

Міська громада розробила маніфест "Київ — зручне місто". В ньому йдеться про створення громадських просторів у столиці. Це не обов'язково має бути майдан Незалежності. А, наприклад, Контрактова площа. Закрити туди в'їзд транспорту, зробити пішохідну зону.

Необхідно розчищати центр від спекулянтів, які біля місць загибелі Небесної сотні продають квіти й національну символіку.

Олександр Омельченко, 75 років, колишній мер Києва (1999–2006):

— Киянам слід повернути закон "Про місто-герой Київ" 1999 року. Це означає, що міський голова повинен виконувати обов'язки голови міськадміністрації. Кошти, зароблені Києвом, мають залишатися в казні міста. Також необхідно відновити районні ради. Люди ­повинні на місцях вирішувати свої нагальні питання. Має бути громадський контроль над процесами в місті з урахуванням думки кожного киянина.

Дмитро Дмитрук, 35 років, директор Центру "Соціальний моніторинг":

— Киян турбує стан доріг та житлово-комунальна сфера. Новообраний міський голова насамперед повинен налагодити порядок у місті, особливо в центрі. Основний запит населення — боротьба з корупцією. Вона може звучати по-різному: люстрація чи оновлення команди. Людей цікавить, як розподілятимуть повноваження, хочуть самі вирішувати, на що витрачати гроші. Райони Троєщина й Вигурівщина турбують транспортні проблеми. Їм байдуже, що вигадає влада: метро, трамвай чи електричку. Головне, щоб це був комунальний транспорт. Бо якщо пустити вдвічі більше приватних маршруток по завищеній ціні — люди будуть незадоволені.

Зараз ви читаєте новину «Новий мер має вирішити транспортні питання». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 4874
Голосування Чому президент Зеленський погодився на "формулу Штайнмаєра"?
  • Хоче швидких перемог для себе і не розуміє наслідків для країни
  • Робить це через тиск європейських партнерів
  • Піддався Росії
  • Це зрада і немає, чого обговорювати
  • Ще не все пропало, ситуацію можна виправити
  • Ваш варіант у коментарях
Переглянути
Погода